Brenu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel + Abo voor einde contract

Hallo,

In augustus 2011 kocht ik een Samsung Galaxy S Plus met een tweejarig Vodafoneabonnement. Dit abonnement loopt over iets meer dan 2 maanden af. Daarnaast is mn mobiel op sterven na dood.

Nu wil ik een nieuw toestel, met een abo bij een concurrent. Ik ben al jaren tevreden klant van Vodafone, maar de concurrent heeft nu een abo dat beter bij mij past, vandaar mijn overstap.

Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen. Doorploeteren met mn telefoon tot augustus? Of een nieuw toestel kopen en mn vodafone-simkaart erin doen? Of nieuw toestel kopen en overstappen naar de nieuwe provider, met de kosten die daar wsl bij horen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
2 Reacties 2
vanginkel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn abo afkopen en dan overstappen (kan ik dan mijn nummer behouden?!), een losse telefoon kopen of het proberen vol te houden zonder telefoon (mijn samsung galaxy ace heeft het ondertussen begeven).... Tips?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Brenu,

Je kunt 60 dagen voor einddatum van je contract nummerbehoud aanvragen bij een nieuwe provider.
Ik weet niet hoe het bij andere providers werkt, maar als iemand bij ons binnenkomt en nummerbehoud is goedgekeurd, dan krijgt diegene het toestel al.

Als je bij de nieuwe provider het toestel al krijgt, kun je je Vodafone simkaart erin stoppen en je toestel die resterende termijn gebruiken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic