jimmy1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw prepaid kaartje, geen tegoed

Beste,

Ik heb vandaag voor mijn oma een nieuw prepaid kaartje gekocht. Van Vodafone dit keer omdat deze een jaar zonder op te waarderen geldig zijn.
Toen ik echter status naar 4000 smste, kreeg ik een smsje dat ik 0 euro beltegoed heb. Het kaartje (7,50) zou 2,50 beltegoed moeten bevatten en 5 na registratie. Dan zou er nu toch 2,50 op moeten staan?
Ook heb ik meteen het nummer geregistreert, echter geen 5 euro ontvangen.

Wat doe ik fout?

Jimmy
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Wat er fout gaat durf ik even niet te zeggen. Wat ik je wil aanraden is om maandag contact op te nemen met de klantenservice, afdeling prepaid. Mijn collega's kunnen in de systemen zien waar het mis gaat en corrigeren.
Helaas kan ik het vanuit hier niet voor je oppakken. Dit is omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan. Je zou het eventueel ook nog via de chat of Facebook kunnen proberen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
jimmy1 , zoals Steven- al aangaf kunnen we vanuit het forum niet in de klantsystemen. Dat is zo omdat het forum bedoeld voor en door gebruikers, zodat jullie elkaar kunnen helpen. Hopelijk is het na contact met de klantenservice inmiddels al opgelost 🙂 We zullen dit topic over 48 uur sluiten, je kunt er dan niet meer op reageren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic