shirley84

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

geachte,

Mijn moeder is vorige maand overgestapt baar Vodafone en heeft een sim only scherp xl 300 minuten 1gb internet genomen.

Nu is haar abonnement vandaag ingegaan, maar tot onze verbazing zien wij in de my Vodafone app staan 6 euro tegoed en 500 mb internet en nog 17 dagen te gaan.

Gaat er hier iets fout!

Ik hoor het graag
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Als ik het goed zeg kan het zo zijn dat wanneer het abonnement middenin de maand ingaat de data kan variëren van de hoeveelheid data die je normaal ontvangt (was in ieder geval zo bij mijn abonnement).

Zou iemand dit even voor bevestigingen?

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Als ik het goed zeg kan het zo zijn dat wanneer het abonnement middenin de maand ingaat de data kan variëren van de hoeveelheid data die je normaal ontvangt (was in ieder geval zo bij mijn abonnement).

Zou iemand dit even voor bevestigingen?
shirley84
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dat zou misschien kunnen.
Waar komt dan de 6 euro tegoed vandaan,
terwijl mijn moeder 300 minuten heeft wat wel in de app wordt weergegeven als ik naar instellingen ga mijn abonnement.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoe bedoel je met 6 euro? Staat deze toevallig bij extra kosten of bij de cirkel met de hoeveelheid belminuten?

We horen graag van je terug :)!
shirley84
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert,
Dit staat in de cirkel waar normaal het aantal belminuten horen te staan.
Ik ben zelf al jaren klant bij Vodafone, maar geen sim only vandaar dat het mij op valt dat er geen 300 belminuten worden weergegeven maar 6 euro te goed.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
De Scherp abonnementen worden in geld getoond bij normale abonnementen wordt de hoeveelheid belminuten getoond. Hier is niets aan te veranderen. Mocht je meer informatie over de Scherp abonnementen willen doornemen dan kun je dit hier lezen.

Trouwens mocht je volgende maand nog steeds niet de 1GB internet hebben ontvangen maar blijft deze hangen op 500MB neem dan wel even contact op met de klantenservice.
shirley84
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsungexpert,

het is me duidelijk.
Super bedankt voor je snelle reacties en hulp.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Graag gedaan ! Mocht je nog vragen hebben dan weet je het forum te vinden :).

Geniet van het weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic