Neluzzz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Ik ben al sinds jaar en dag bij jullie klant. Ik zit nu al 3 maand te kloten met mijn telefoon, die gewoon niet meer naar behoren werkt. Nu wil ik dus mijn abonnement verlengen en vodafone blijkt moeilijk te doen over dat ik pas over 2 weken dit kan doen. Waarom zo moeilijk doen tegen jullie vaste klanten? Verleng mijn abonnement en regel een nieuwe telefoon, ik snap het probleem niet.
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Neluzzz,
 
ik begrijp dat je in een lastige situatie zit en hoop dat je snel een oplssing kunt vinden in smaenspraak met mijn collega's.
 
Maar er is natuurlijk ook een andere kant aan je verhaal. Er is tussen jou en Vodafone een overeenkomst, waar bij een contractsduur is afgesproken, met daarnaast ook regels over vervroegde verlenging.
 
Wat nu als Vodafone 2 weken voor het einde van je contract je abonnement beeindigd? Dan ga jij boos bellen. En als de medewerker dan tegen jou zegt: "Waarom zo moeilijk doen tegen je vaste leverancier?".
Ik denk dat je dan helemaal zou ontploffen, ik in ieder geval wel.
 
De regels zijn niet voor niets opgesteld. Het is enkel zo dat ze op dit moment nu niet bepaald in jouw voordeel werken, sterker nog, je ervaart in jouw geval een nadeel ervan.
 
Dat gezegd hebbende, we moeten natuurlijk wel zoeken naar een oplossing voor je. Wat ik nu zeg geldt zeker niet voor iedere Vodafone winkel, maar bij ons in de shop hebben wij de mogelijkheid om je tijdelijk een "voorloop"-toestel te leveren. Dit is dus bedoelt om je te helpen in de periode dat je nieuwe contract nog niet in gaat. Denk er daarbij wel om dat we het dan hebben over een Nokia C1. Je kan dan dus bellen en SMSen en hoewel het toestel theoretisch gezien een dataverbinding heeft, zul je daar in de praktijk weinig gebruik van maken is mijn ervaring 😉
 
Zoals ik al aangaf: Dit is niet in iedere shop mogelijk. Maar je kunt er natuurlijk altijd naar informeren. Ik hoop dat je iets kunt met dit advies.
Neluzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is heel fijn dat je met me mee denkt. Het lijkt me dat weinig shops dat doen, ik heb hem nog niet gevonden, de shops doen al moeilijk als je je telefoon ter reparatie(binnen de garantie) voor een paar week kwijt bent. Dat is ook een vervelend punt. Absoluut geen service. Jammer dat jullie bij vodafone zo moeilijk doen. Want een beetje mag je toch ook wel van jullie verwachten? 
De shops in de stad Groningen doen hier niet aan ivm instructies van hoofdkantoor Vodafone.
 
Ik wacht wel die paar week, maar hoop dat jullie in de toekomst wat klantgerichter gaan worden(zoals voorheen)
 
mvg Niels
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic