Bolhuis82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbonement werkt niet!

Mijn abbonement zou 19-11 ingegaan moeten zijn, maar mijn simkaart kan geen vodafone netwerk vinden. Via mijnvodafone activeren oid lukt ook niet omdat ik geen sms kan ontvangen en klantenservice bellen lukt nu ook niet!

Wie kan me helpen? Wat kan ik doen?
3 Reacties 3
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Ik raad je aan om in dit geval of een bericht via Facebook/Twitter te plaatsen of via de chat.
Je kunt eventueel ook met een ander toestel bellen naar de klantenservice. zie voor meer informatie: www.vodafone.nl/support/contact
Vanuit hier kan ik het helaas niet voor je oppakken omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Hiervoor kun je het beste contact over opnemen met de klantenservice zoals Steven- aangeeft. Daarom zullen we dit topic ook binnenkort sluiten.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.