NieuwGebruiker7

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Klant wacht op Krediet Check

Na twaalf jaar (zes x 2 jarige) abbonement bij KPN te hebben gehad werd ik verleid door het aanbod van Ziggo/Vodafone om over te stappen. Hierbij heb ik voor de Samsung Galaxy S8plus in combinatie met een tweejarige abbonement gekozen. Na de betaling van de wettelijke thuiskopieheffing en het ontvangen van een bevestigingsmail dat het toestel (nieuw simkaart geen nummerbehoud) klaar zou liggen voor vezending. Contact opgenomen met vodafone mij werd het telefoonnummer van Dynalogic gegeven omdat het toestel klaar zou liggen voor verzending. Na contact met dynalogic kwam ik erachter dat de status van mijn order nog op kredietcheck staat. Op 15 april heb ik de pre order bevestigd gekregen en 19 april de status op klaar voor verzending. Nu is het 21 april en nog geen e-mail ... Ik heb geen negatieve BKR noteringen en vraag me af waarom de kredietcheck zolang duurt, zoiets kan toch binnen een uur opgevraagd worden. Wat ik me eigelijk afvraag is ... Is de voorraad s8 edges plus dusdanig klein dat ik aan het lijntje wordt gehouden? Moet zeggen dat mijn ervaring met Vodafone tot nu toe niet positief zijn te noemen ... allereerst een zeer slecht bereikbare klantenservice... ten tweede van het kastje naar de muur gestuurd worden en als laatst toch wel het gevoel aan het lijntje te worden gehouden. Wees als bedrijf duidelijk en vermeld dat er te weinig toestellen zijn ik zou dat meer kunnen waarderen en ik denk met mij vele anderen. Na het weekend wil ik toch echt uitsluitsel ... zoniet tja ... dan geen nieuwe klant vodafone.

5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi NieuwGebruiker7,

Vragen over de creditcheck pakken we niet op via het Forum. Ik raad je aan morgen even contact met ons op te nemen via 0800-0560 (gratis). Je hebt dan contact met onze afdeling Verkoop. Zij kunnen samen met jou nakijken wat er precies aan de hand is.
NieuwGebruiker7
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch besloten om af te zien om nieuwe klant te worden... Dit komt mede door de slechteklantenservice die in het Weekend geheel gesloten is? Slecht bereikbaar door de weeks, ik betaal dan liever iets meer en blijf toch maar bij KPN.
NieuwGebruiker7
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik neem aan dat ik de wettelijkethuiskopieheffing die ik vooraf heb betaald teruggestort krijg?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi NieuwGebruiker7,

De klantenservice is geopend op zaterdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.
Op zondag is de klantenservice inderdaad wel gesloten. Je kunt ons 24/7 bereiken op Facebook en Twitter, maar met jou vraag raad ik je aan om contact op te nemen via de telefoon.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, wordt dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic