ralwol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw Abonnement afgesloten. Er veranderd al dagen niets aan de status.

Ik heb 3 mei een nieuw abonnement afgesloten. Ik heb het gevoel dat er iets mis gaat. Er veranderd helemaal niets in de status van de bestelling.

Geen goede eerste kennismaking met vodafone. Stap na jaren met KPN over.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ralwol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Via Twitter contact gezocht. Uiteindelijk opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ralwol,

Het beste is om even met de orderstatus lijn contact op te nemen. Via het forum kan de status van je bestelling niet worden gecontroleerd dit om privacy en veiligheidsredenen.

Je kunt de orderstatus lijn bellen op, 0800-0560 (gratis) - maandag t/m vrijdag 08:00 - 18:00
Hopelijk lukt het toch zo verder en heb je je bestelling zo snel mogelijk in huis!

Groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi ralwol,

Heb je ondertussen contact gehad met onze afdeling Status Order? Wat is de status van je bestelling nu?
ralwol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Via Twitter contact gezocht. Uiteindelijk opgelost.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Thanks voor je terugkoppeling ralwol!
Mochten er nog vragen zijn, je hebt het forum in je broekzak ;).

Fijne avond.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic