Linkforsoad

Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes

Niet-compressed APN.

Goedemiddag!
 
Op de live-APN wordt gecompressed, hoe kom ik daar omheen als ik niet gecompressed wens te worden? 
 
Gegroet.
 
Zo, heel kortaf, maar ik kan er geen langer verhaal van maken 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Linkforsoad
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Nah. De vorige keren wist de medewerker maar net wat een APN was, maar Sander aan de telefoon dit keer (1204 gebeld) heeft meteen de toegang gegeven 🙂
 
Gegroet en dank aan Sander, mocht iemand die kennen 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Linkforsoad,
 
Ik spits even in deze topic, want ik vind hem wel interesant. Zo ver ik weet van de Klantenservice zelf is dat de Live en Office (verbeter me als ik fout heb Mods) worden gecompressed, dit kun je niet ontwijken. Dus meer uit nieuwschierigheid, waarom wil je geen compressed?
 
Groetjes
 
RaWolf
Linkforsoad
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Ha RaWolf,
 
De web.vodafone.nl APN is niet-compressed. Maar daar heb ik geen toegang toe.
 
Reden is misschien wat "kansloos", maar Vodafone is degene die mijn data vanaf m'n telefoon het internet op helpt, even heel simpel gezegd, en hoeft daar verder niet aan te komen. Compressing etc. doe ik, als ik daar behoefte aan heb graag zelf wel. Heb het idee dat afbeeldingen bijvoorbeeld ook gecompressed worden, en dat is niet altijd even handig 😉 Nou had ik altijd VPN-verbindingen open staan, maar zoals in een ander topic te lezen heb ik het sterke vermoeden dat ze daarop knijpen op de Live en Office-APN's.
 
Groet, Simon.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Simon,
 
Ahh oke ik begrijp de achterliggende gedachte van je compressed probleem. Ik geloof zelf niet dat Vodafone zomaar de data lijn gaat dicht knijpen. Plus ik geloof ook dat Vodafone bewust ervoor kiest de office en live een compressed te geven en de web dan niet. Misschien een idee om klantenservice erover te bellen en kijken wat er geregeld kan worden om de web vrij te geven?
 
Groetjes
 
WhiteWolf
Linkforsoad
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Nah. De vorige keren wist de medewerker maar net wat een APN was, maar Sander aan de telefoon dit keer (1204 gebeld) heeft meteen de toegang gegeven 🙂
 
Gegroet en dank aan Sander, mocht iemand die kennen 🙂
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi all,

ik heb even meegelezen en het probleem lijkt verholpen door Sander die de toegang heeft gegeven.

Dan kan dit Topic zonder problemen dicht.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic