Montisha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet aangemeld bij netwerk

Ik heb sinds gister Samsung s7. Heb er een nanokaartje bijgekregen. Ik heb die op internet geactiveerd.sinds ik dat heb gedaan doet mijn oude simkaart het niet meer. Dus nam aan dat het gelukt is. Maar nu zegt mijn tel dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk. Dus ik kan niet bellen of smsen. Dus nu heb ik een nieuwe telefoon kan wel internetter maar niet bellen of smsen. Dus ook niet klantenservice helemaal niks. Wat nu?? Als ik me tel aanzet moet ik wel de pincode toetsen van me simkaart maar kan niet bellen of smsen. Staat meteen niet aangemeld bij netwerk.
Kan iemand mij helpen
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Misschien dat het online is misgegaan. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice zodat de simkaart handmatig geactiveerd kan worden en jij zo bereikbaar bent en blijft ;).

We kunnen de simkaart helaas niet voor je activeren via het forum.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kan eventueel ook via de chat, facebook, twitter of via de winkel. Zorg er wel voor dat je alle gegevens bij de hand hebt zoals een klantnummer.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Montisha, ik hoop dat het inmiddels gelukt is 🙂 We zullen het topic over 48 uur sluiten omdat we je via het Forum hier niet mee kunnen helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic