robert_vandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv anywhere onbeperkt via 4g in binnen en buitenland

Sinds kort kijk ik via me mobiel tv via "tv anywhere". Ik moet zeggen dat dit er goed werkt en snel. Ik wil een idee naar buiten brengen waar denk ik veel mensen gebruik van zouden kunnen gaan maken.
Zelf ben ik internationaal chauffeur, en zou het heerlijk zijn om Nederlandse zenders onderweg te kunnen ontvangen. Er zijn een Aantal mogelijke heden. Satelliet of digitenne. Via 4g of 3G wat veel al in buitenland ook al goed te verkrijgen is, zijn er wel mogelijk heden. Alleen verbruik je binnen een uur al je data.
Bied een abonnement aan waarbij je onbeperkt tv kan kijken binnen en buitenland. Al zou dit mij dit 30 euro kosten. Dan zouden er nog veel mensen interesse voor hebben.
6 Reacties 6
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@robert_vandijk,

Ik heb je topic even verplaatst naar een ander board. Het board waar je het in eerste instantie had geplaatst is bedoeld voor ideeën over ons Forum 🙂 Uiteraard zijn andere ideeën ook altijd welkom! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over TV Anywhere dat je dit ook in het buitenland zou willen gebruiken. Ik zal je idee zeker intern doorgeven, mocht dit in de toekomst mogelijk gemaakt worden dan zie je dit verschijnen op onze website.
huferry

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij me lukt het nooit om over 3G/4G tv te kijken.
De app zegt dat ik geen verbinding heb. Met wifi doet het prima.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @huferry, ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je bericht. Dit is een optie die je apart dient aan te zetten in je My Vodafone Thuis onder het kopje; abonnementen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo huferry was het nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic