josien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'Niet aangemeld bij netwerk'

Met mijn goedkope Samsung Trend Lite kon ik altijd probleemloos bellen in Duitsland. Nu heb ik een Samsung J5, waarvoor ik vorige week een nano-Sim-kaart in de Vodafone-winkel te Zwolle heb gehaald. Net over de grens bij Arnhem kon ik nog bellen en internetten, maar daarna was het afgelopen. Als ik nu (in Bingen am Rhein) probeer te bellen, krijg ik de melding: Niet aangemeld bij netwerk. Handmatig een netwerk kiezen heb ik al geprobeerd (zonder resultaat), 2G inschakelen ook en de telefoon aan- en uitzetten ook.
Aangezien Vodafone alleen maar gebeld wil worden en een mailtje sturen niet mogelijk lijkt, zit ik in een vicieuze cirkel: bellen lukt niet, dus bellen over een oplossing ook niet. Een Nederlandse Vodafone-winkel bezoeken gaat mij ook niet lukken, want ik zit 200 km van de grens.
Wie weet er raad?
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
josien, welkom op het Vodafone Forum! Het is natuurlijk niet fijn dat je deze problemen nu ervaart. Heb je hiervoor al de Network Check op http://voda.fo/ne/fiper gedaan? Dat lijkt met de beste eerste stap. Afhankelijk van de stappen ontvang je ook een advies. Meestal kun je het direct doorzetten naar onze Network Crew voor verder onderzoek.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
josien, is het nog gelukt via de Network Check?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic