Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,204Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

[iPhone 4] Nieuwe Iphone 4 zeer slecht WIFI Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb nu sinds 3 weken een Iphone 4. En als ik ergens een wifi netwerk wil zoeken dan vind ik niks of heel slecht. Terwijl de netwerken wel goed zichtbaar zijn met een ipad of laptop. Ook deed...

Iphone 4S WIFI gaat niet meer aan Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds zaterdag een probleem met mijn Iphone 4S Ik kan namelijk WIFI niet meer aan of uitzetten. Het is niet zo dat hij geen verbinding maakt, ik kan het schuifje van WIFI niet meer aan of uit z...

svenjehae door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De nieuwste features van iOS6 Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Naast de introducering van de Iphone 5 kwam Apple met nog een nieuwe launch afgelopen week: de lancering van iOS 6. Vanaf 19 september j.l. is iOS 6 te downloaden voor Iphone gebruikers. De Iphone...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day Alleen-lezen Onopgelost

iPhone D-Day! In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar v...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

De nieuwste features van de Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

De features van de nieuwe Iphone 5: het design Na lang wachten is het dan bijna zover! Vanaf 28 september ligt de nieuwe topseller van Apple in de winkels: de Iphone 5. Er is veel over gespeculeerd, w...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Smart Mini - Factory Reset Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone Smart Mini (Alcatel OneTouch) welke tijdens het uitvoeren van updates vastgelopen is. Daarom wil ik nu een factory reset uitvoeren, alleen dit werkt niet! Dit probeer ik op de volg...

P8R door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kleinere simkaart nodig Alleen-lezen Onopgelost

iPhone gekregen, hartstikke blij, maar nu past mijn antieke grote simkaart niet. Nu schijnen er wel stoere jongens te zijn die hoplakee de schaar in zo'n kaart zetten maar ten eerste ben ik geen jonge...

MvE door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone. Ik wil mijn abonnement bij jullie verlengen en ben al de hele avond bezig geweest om alle mooie aanbiedingen te bekijken. Op het moment dat ik mijn keuze had gemaakt zag ik dat er op e...

Haas32 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Dagelijks reis ik tussen Ede en Amersfoort. Meerdere keren heb ik geen internet en 4G al helemaal niet. Hoe zit dat en kan ik een vergoeding krijgen?

Slecht bereik Eelde Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik had altijd goed bereik thuis.. Tot de reparatie werkzaamheden vorige week aan de mast in Eelde.Het bereik is nu zo slecht dat ik niet eens meer kan bellen in huis.Is er nog iets bekend ...

Johanb door Gedreven Meedenker
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Ik kan niet registreren op Vodafone Services ID Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik probeer account aan te maken op Vodafone Services ID maar krijg steeds melding 'Er is iets mis gegaan. Probeer het later opnieuw' en krijg geen SMS met verificatie code. Gebeurd zowel via de...

Talisker door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone 5s blue screen of death Alleen-lezen Onopgelost

Beste, In september 2015 heb ik mijn iphone 5s gekregen. Een maand of twee terug begon ik last te krijgen van een blauw scherm als ik van de ene naar de andere app ging, dan gaat ie opnieuw opstarten....

tamster99 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onbekende vraag Alleen-lezen Onopgelost

heeft u misschien email of instagram waar ik even met jullie prive kan praten en overleggen want het is nogal belangrijk dankuwel

Simkaart doet het niet + kosten Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Gister heb ik in de winkel een nieuwe simkaart opgehaald. Tot mijn verbazing moest ik hier 20 euro voor afrekenen, terwijl ik eerder al (voor 1 jan) gebeld had. Tijdens dit gesprek heeft d...

Bereik Alleen-lezen Onopgelost

Laatste paar maanden echt waardeloos bereik hier in Zeeland (Kortgene). Tijdens het typen van dit bericht zelfs helemaal geen bereik. Soms 1 streepje en buiten soms 2.In de auto richting Rotterdam mee...

Smurfxl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement zonder telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Nu heb ik deze dus een enorme domper week! Eerst zit ik 99,- euro boven mijn bundel, blijkbaar zat er in de nieuwe ios update een functie (die al gelijk maar even aan is gezet door apple) dat ervoor z...

JKorner door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

mobile protect Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een abonnement op vodafone mobile protect.Maar ik wil dit graag uitzetten.Ik kan alles vinden om het aan te zetten, maar niet om het uit te zetten.Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan ...

vervangend toestel service Alleen-lezen Opgelost

hallo allemaal, ik heb gister een ongeluk gehad daarbij is mijn iphone 5s beschadigd bij geraakt.nu heb ik vanochtend de verzekering gebeld en daar ben ik heel goed geholpen.nu heb ik net mijn iphone ...

Rolfus070 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen