Tracker6

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nexus One Naar 2.2 Froyo

Hopelijk mag ik deze informatie hier delen. Het vorige topic hierover is gesloten, daar er een vraag aan Vodafone werd gesteld. Dit is blijkbaar uit ten boze.  Maar hier meer nieuws over Froyo (2.2)   ---QUOTE --- passion-ate Google Employee 6/30/10 Nexus One customers that bought the phone from Vodafone will be getting Froyo, albeit a little delayed. We have to make a few changes to Froyo to optimize it for the Vodafone network (small stuff around Emergency calling, etc.), so it will take at least another couple of weeks (changes + testing).  Apologize for the extra delay, but please understand that this is a large scale deployment with lots of intricacies and we have to be prudent. I can assure you that we are striving hard to get Froyo out to all Nexus One customers ASAP.  Thanks for your continued support!  --- END QUOTE ---  http://www.google.co...l=en&start=3280
22 Reacties 22
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone UK geeft WEL antwoorden! Wat doet Vodafone met Froyo: ---QUOTE---  * Administrator * Group: Administrators Posted Yesterday, 01:54 PM Hi guys,  Happy to clear the air here.  I've checked again on this and the only changes we are making is the settings required for the device to work on our network, such as the default APNs. You'll notice nothing different in the way it works, but doing this is needed to make sure it does work.  DaveN  eForum Team ---END QUOTE--- http://forum.vodafone.co.uk/topic/61110-google-nexus-one-android-22-froyo/page__st__120
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bron onbekend: ---QOUTE--- * People who didn't bought the phone on our online store will begin to receive the update by 15 July. Thank you. This is information ---END QUOTE
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn dank is groot voor deze berichten, hier kan ik wat mee! Thx!
HeggeT

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hopelijk mag ik deze informatie hier delen. Het vorige topic hierover is gesloten, daar er een vraag aan Vodafone werd gesteld. Dit is blijkbaar uit ten boze.


Dag Tracker6,

Informatie delen is zeker toegestaan en wordt zelfs gewaardeerd! Het is namelijk de bedoeling dat andere klanten door oa jouw informatie wijzer worden en hun vragen beantwoord krijgen.  

In het vorige Nexus One topic heb je kunnen lezen dat dit een forum is 'voor en door' gebruikers. Vodafone modereert enkel. Voor specifieke vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Twan
Vodafone Forum Team.
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De geruchten gaan dat Vodafone de mogelijkheid voor ‘wifi tethering’ eruit laat halen voor release
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De geruchten gaan dat Vodafone de mogelijkheid voor ‘wifi tethering’ eruit laat halen voor release



Dan hoop ik dat het een gerucht blijft. Dat vodafone enkele gegevens moet wijzigen voor de werking van het netwerk lijkt mij logisch maar overige opties weghalen vind ik oneerlijk tegenover (grof betalende) klanten. Nu heb ik zelf alleen de foon via vodafone en niet mn abo... maar wil ik alsnog wifi tethering
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als dit waar is geldt dit ook als je geen Vodafone abonnement hebt, maar wel via Vodafone besteld hebt (en voor Europeanen is dit de enige manier).                       Het toestel van Vodafone heeft EPF30 als built-nummer, dus zal de Vodafone versie krijgen.               De meest up-to-date info is hier te vinden (zo ver ik weet):  http://www.google.co...l=en&start=3440
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja ik snap dat dit ook voor non-vodafone klanten geld maar t is wel n rotstreek... wie weet komt er naderhand een "patch" voor uit... we zullen maar afwachten
gorkem40

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat maakt toch niet zo veel uit als ze tethering er uit halen, misschien kan je die door google als stand-a-lone patch/update downloaden of iets nog slimmers doen, een Cynagen(of hoe je het ook spelt ) ROM installeren, die zijn veel beter dan de standaard rom's en werken heel stabiel(behalve de huidige 2.2 versie).
gorkem40

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook de vraag aan een admin/moderator of dit topic kan verplaats worden naar HTC telefoons, aangezien de nexus one een HTC telefoon is.
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time. So now we see the light (what you gonna do?), We gonna stand up for our rights! (yeah, yeah, yeah!)  Get up, stand up! Stand up for your rights! Get up, stand up! Don't give up the fight!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    ERE27, FRF50, FRF72, FRF83, FRF85B models and the AT&T EPE54B models which were sold all around the world. They were all updated at the same to the day FRF91 was sent out people from Europe, India, Africa, Mexico, China, Singapore, Australia, Canada and America etc were all reporting that they were getting 2.2 over 1G, 2G, 3G, and WiFi. The Vodafone part is wrong because if those other people aren’t reporting any problems than why do they need a “custom” version of Froyo.
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom zijn de Vodafone Moderators zo stil?   Er wordt hun klanten niks verteld over de aanpassingen aan Froyo door Vodafone.  Zijn dit echt alleen maar instellingen?    Is er een indicatie hoelang het nog gaat duren voordat de uitrol plaats vind?    Vodafone UK, laat ook weinig van zich horen, maar laat in ieder geval iets weten aan hun klanten. Telefonisch heeft Vodafone UK al laten weten dat 'root-en' niet de garantie schaad, daar zij verkondigd hebben dat klanten hun update rechtstreeks van Gogle zouden ontvangen, wat dus niet zo is.  Dit is echter nog niet schriftelijk bevestigd...    http://forum.vodafon...29                       (additioneel; vragen stellen aan de moderators van het Vodafone UK forum is daar toegestaan, in tegenstelling van Vodafone NL. Ze geven er zelfs antwoorden (hoever deze ook van waarden mogen zijn) in plaats van het topic sluiten omdat er een vraag gesteld is!)
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap Vodafone NL niet. Als ik schrijf dat ik het jammer vind dat de moderators geen informatie willen geven omtrent Froyo, in tegenstelling tot de collega's van het Vodafone UK forum, wordt mijn post verwijderd. Wat willen zij? Tevreden klanten of klanten tegen zich in het harnas jagen? Deze post zal ook wel weer verwijderd worden..
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zie Vodafone forum UK. De posten die er echt om doen worden hier verwijderd.... http://forum.vodafon..._gopid__432783
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat maakt toch niet zo veel uit als ze tethering er uit halen, misschien kan je die door google als stand-a-lone patch/update downloaden of iets nog slimmers doen, een Cynagen(of hoe je het ook spelt ) ROM installeren, die zijn veel beter dan de standaard rom's en werken heel stabiel(behalve de huidige 2.2 versie).



Er is nu wel een stabiele cyanogen 2.2, deze is vanochtend uitgebracht las ik. Ik wacht wel op de officiele release btw.
Tracker6
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
CENSUUR WORDT HIER GEVOERD DOOR Vodafone               F*** Vodafone NL. Ik ben hier weg (verbannen) en ROOT mijn Nexus...
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas nog steeds geen nieuws op het froyo front.. Jammer Vodafone, dit is een gemiste kans.
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
een update: froyo word vanaf nu via OTA naar users verzonden en moet binnen 1 week bij alle VF nexus one's aanwezig zijn!
dannyvdz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De update.zit voor epf 21 en epf 30 naar frf91 zijn te downloaden en handmatig te installeren voor zij die geen garantie willen vernielen maar niet kunnen wachten. Ik ben er blij mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic