Sinds enkele maanden heb ik mijn ouderwetse Nokia vervangen door een HTC Magic white... Hij bevalt echt uitstekend, op 1 ding na. En dat is dat sommige smsjes die naar mij verstuurd worden nooit aankomen. De verzender krijgt echter wel een ontvangstbevestiging. Zeer apart.Is het mogelijkerwijs bekend dat dit type toestel soms binnenkomende sms niet goed verwerkt, maar wel terugkoppelt naar de centrale dat de sms is aangekomen? De sms komt nooit aan, ook niet dagen later of zo, gewoon niet. Lost in space. Is nu al paar keer gebeurd, terwijl de verzender een ontvangstbevestiging kreeg. Dit betekent dat er in elk geval iets mis gaat met de manier hoe een ontvangstbevestiging tot stand komt. Wellicht komt de sms wel binnen, maar blijft deze onzichtbaar door een bug?Iemand anders die dit is opgevallen? Mijn zusje heeft dezelfde telefoon, en ook zij heeft dit recent meegemaakt, toen met berichtjes van Noorse familie. Allen kregen een ontv. bevest., terwijl de sms nooit binnengekomen zijn, ook niet later...Help zou gewaardeerd worden, wellicht kan iemand van Vodafone aangeven of dit vaker voorkomt, wat een ontvangstbevestiging eigenlijk inhoudt en hoe deze tot stand komt.Bedankt!