anneliesvergers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk

Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben gisteren onze nieuwe telefoon, Samsung Galaxy Y, mogen ontvangen. Echter kan ik er niet mee bellen etc.. Als wij het netwerk willen instellen geeft de telefoon aan dat de simkaart de verbinding met het netwerk, hollandsnieuwe van Vodafone, niet toestaat. Als we dan toch proberen te bellen geeft de telefoon het volgende aan: Mobiel netwerk niet beschikbaar (De telefoon staat niet op de vliegtuigmodus). We hebben geprobeerd om via de website van hollandsnieuwe de simkaart te registeren door het SIM nummer in te vullen, echter pakt hij ons SIM nummer niet. We weten niet of we hetzelfde kunnen proberen op de vodafone site. Om hier zeker van te zijn hebben we al drie keer gebeld naar de klantenservice, maar we worden steeds nadat er wordt gezegd: "De kosten van dit gesprek kosten €0,45", eraf gegooid.  
 
Hopelijk kunt u ons verder helpen....
 
Met vriendelijke groeten,
 
Fam. Vergers
5 Reacties 5
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Anneliesvergers,

Zeer vervelend dat je nu al gelijk problemen ervaart! Helaas moet ik je dan toch doorverwijzen naar www.hollandsnieuwe.nl Hier kun je jou probleem per e-mail aankaarten.

Hollands Nieuwe is een op zichzelfstaande provider, hierdoor kunnen wij van Vodafone geen enkele gegevens voor jou nakijken of een dergelijk probleem oplossen.

Sorry voor het ongemak!

Groetjes,
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Familie Vergers, uit jullie vraagstelling begrijp ik dat jullie dit forumm een beetje als een alternatieve klantenservice zien. Eigenlijk is het een forum van en door gebruikers die elkaar wellicht kunnen helpen zoder dat de klanteservice gebeld hoeft te worden. iedereen kan reageren en zijn of haar ervaring delen met de vraagsteller.
Jullie hebben een Hollandsenieuwe abonnement. Ik denk dat jullie beter de vraag kunnen stellen aan de klantenservice van Hollandsenieuwe want dat is toch een andere provider dan Vodafone. Volgens mij kunnen ze bij Vodafone helaam niks of jullie nummer zien.
 
Succes ermee.
hollandklant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier exact hetzelfde probleem!
De sim-kaart werkt perfect in andere toestellen (geprobeerd: Sony Ericsson C905, HTC Wildfire S, HTC Desire [2 verschillende]) en de sim-kaarten uit die toestellen werkten weer perfect in de Samsung Galaxy Y.
 
Wat me alleen wel opviel is dat de Hollandsnieuwe Sim smaller is dan de Vodafone Sim (althans, de chip want de sim zelf is even groot). Niet dat dit iets uit mag maken want hij werkt in 4 andere toestellen wel.
 
Weet iemand hier een oplossing voor ook al is dit een vodafone forum? 
hollandklant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmmm, blijkbaar kan niemand hierop een antwoord geven?
Jammer want het probleem is nog steeds niet uit de wereld.
HN kaartje in mijn toestel (HTC Desire die goed werkt) geeft heel even bereik waarna hij telkens om de pincode vraagt.
Mijn SIM (Vodafone) in de Galaxy Y werkt direct en perfect.
Mijn conclusie: Defecte SIM 
Maar tot nu toe wordt er niet gereageerd door Hollandsnieuwe
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Hollandklant,

Ik vind het vervelend dat je dergelijke problemen ervaart.

Maar omdat wij geen gegevens kunnen controleren, kunnen wij ook niks zinnigs vermelden over jou probleem.

Ik zou je graag willen helpen, maar helaas kunnen wij dat niet.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic