annetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met galaxy ace

De samsung galaxy ace heb ik nu een paar maanden in gebruik maar ik ben er steeds minder gelukkig mee. Eerst dacht ik dat het aan vodafone lag, maar volgens mij is het het  toestel. Verbinding, zowel telefoon als internet, is op veel plaatsen slecht en valt steeds weg. Alleen wifi werkt wel naar behoren. Afgelopen week in de buurt van de Duitse grens het ene moment volop telefoon bereik, even later vrijwel niets meer. Positie van het toestel blijft dan gelijk. Postie bepalen en gebruik googlemaps iets buiten de bewoonde wereld is kansloos, terwijl de blackberrie van mijn partner (met kpn) probleemloos werkt.
Bellen, of liever een gesprek beëindigen, is ook een probleem.  Maakt niet uit of ik de nabijheidssensor wel of niet heb ingeschakeld. Het toestel reageert traag of helemaal niet als ik probeer op te hangen. Of tijdens het bellen blijkt de ander opeens door mijn toestel in de wacht te zijn gezet, terughalen lukt dan niet.
Herkent iemand deze problemen en kan ik hier iets aan doen? Mijn toestel ligt overigens bijna dagelijks aan het kies-infuus, in de hoop op software-updates.
3 Reacties 3
Har06

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geenreactie van de Smartphone Crew ?
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Welkom op ons forum. vervelend dat de galaxy niet naar behoren werkt. Ik kan helaas geen gegevens controleren, dat kan bij de klantenservice niet. maar uit je bericht blijkt dat je vermoedt dat het een toestel probleem is. In dat geval adviseer ik je eens in een winkel een kruistest te laten doen. Daaruit blijkt dan of je simkaart of toestel de schuldige van de problemen is. Een nieuwe simkaart kunnen ze dan meteen aansluiten. het toestel kan eventueel ter reparatie ingenomen worden.

Suc6!!
Monique

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annetje,
 
Ben je inmiddels lang een winkel geweest om te checken wat het probleem is met het beëindingen van je gesprekken?
 
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik word er knettergek van. Ook ik heb vanalles geprobeerd: nabijheidssensor aan/uit, opnieuw kalibrerern, updates installeren, maar niks helpt.
 
Ik hoor graag van je!
 
groeten,
Monique
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic