mrheenen

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Netwerk storing postcode 1187 Amstelveen Westwijk?

Al weken lijkt het Vodafone netwerk hier in postcode 1187, Westwijk, Amstelveen overbelast. Bellen, sms'en en internet vaak niet mogelijk. Mobiel steeds in en uit vliegtuigmodus of reboot maar helpt niet echt. Ook vrienden en buren hier in de buurt hebben er last van. Allemaal verschillende toestellen, wel allemaal Vodafone. Zodra je de wijk verlaat is alles weer normaal. Heel vervelend want vaak onbereikbaar en onmogelijk uitbellen en sms'en.
 
Wat is hier aan de hand Vodafone?? Graag zsm actie.
 
Marcel van Rheenen
 
77 Reacties 77
DavidS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Het probleem is helaas nog steeds niet opgelost. Zou je ons een update kunnen geven over de stand van zaken. We willen graag weten waar we aan toe zijn.

Grtz,

Daoud
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi David, er vinden op dit moment nog steeds werkzaamheden plaats op locatie. Ik verwacht vandaag of morgen een update. Zodra ik meer weet zal ik een update plaatsen.
JurV

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
In elk geval werkt het eea op dit moment nog steeds niet.......
lvdbrom

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook vandaag weer niet....verschillende mensen kunnen mij niet bereiken. Ik kan niet bellen.....
Squaledev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb al weken problemen. Ik werk vaak vanuit huis en mijn telefoon gaat gewoon niet over als ik thuis ben. Ik kan ook al weken niet bellen. En sms'jes komen ook niet aan. Onacceptabel. Steeds schakelen tussen 3 G of vliegtuigmotors aan en uitzetten vind ik geen structurele oplossing. Er moet snel iets gebeuren.
basvdg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo - jullie hebben laatst aangegeven dat het probleem rond 2G en 3G opgelost zou zijn in postcode gebied 1187. Tot mijn grote frustratie, heeft de kennelijke oplossing niks geholpen. Nog steeds is het bereik als de stand op 3G staat verder onder de maat, danwel niet aanwezig.  Graag hoor ik wat Vodafone precies heeft gedaan. Nodig ze graag uit om hier in huis met de telefoon te testen.  Gr.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Naar aanleiding van een aantal meldingen die we ontvingen, begrijpen we inderdaad dat er sprake is van een situatie die niet optimaal is. Onze technische dienst is bezig met een onderzoek, maar de oorzaak is nog niet gevonden. Wel zien we dat het probleem alleen op het 3G-netwerk optreedt. Als tijdelijke oplossing is het daarom aan te raden handmatig het toestel op 2G in te stellen. In de tussentijd werken wij aan een definitieve oplossing voor het 3G-signaal. Excuses voor het ongemak.
cornollio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een situatie die niet optimaal is? We zijn al 5 weken aan het kloten. Als jullie niet weten hoe je de problemen moet oplossen wordt het tijd dat er mensen eruit geschopt worden. Ik betaal een godsvermogen voor een abonnement waar ik geen reet mee kan. Heb op dit moment storingsdienst. Niemand kan mij bereiken. Hoe moet ik dit verkopen aan mijn werkgever? Geloof mij, als ik hierdoor in de problemen kom dan stel ik Vodafone aansprakelijk. Ik heb het idee dat Vodafone een loopje met ons neemt. Ik ben Vodafone en kan alles maken wat wij willen. We krijgen ons geld toch wel binnen. Zoals vele gezegt hebben op het forum, Vodafone, neem nu acties naar je klanten anders gaan de klanten acties ondernemen. En geloof mij, er gaan brieven en mailtjes de deur uit. Nogmaals, Vodafone kom met een goede oplossing en niet met die zwakke sullige oplossingen van schakel over van 3g naar 2g etc.

D meijer
1187
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Cornollio, zoals mijn collega al aangaf is onze technische dienst bezig met een onderzoek, maar de oorzaak is nog niet gevonden. Wel zien we dat het probleem alleen op het 3G-netwerk optreedt. Als tijdelijke oplossing is het daarom aan te raden het toestel op 2G in te stellen. Er wordt aan een definitieve oplossing voor het 3G-signaal gewerkt.


Chay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij thuiskomst geen mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden. Whatsappen en internetten is wel mogelijk.
Na de telefoon (iPhone 4S) uit en aan te hebben gezet weer wel, heeeeeeeel irritant! Hebben meerdere mensen in deze omgeving hier last van?
cornollio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier een link naar alle problemen in de westwijk.

http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerksupport/Netwerk-storing-postcode-1187-Amstelveen-Westwijk/m-p/741...

Heb zelf al 6 weken problemen. Zou zeggen join het gesprek.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Chay, ik heb je bericht samengevoegd met het bestaande topic hierover. Het probleem is bekend maar aan de oplossing wordt nog gewerkt.
Mocht je problemen ervaren, dan kan je toestel kort uit&aan zetten soms helpen. Je zet dan een nieuwe verbinding met het netwerk op.
Excuses voor het ongemak.
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Helaas nog altijd geen verbetering in 1187/Amstelveen-Zuid. na al die weken en meerdere beloftes van Vodaphone. Hoe moeilijk kan het zijn?! 3G signaal lijkt in orde maar zowel internetten als bellen is vaak onmogelijk. Juist omdat 3G signaal in orde lijkt schakelt mobiel niet naar 2G. Handmatig omschakelen naar 2G helpt maar is een lastige noodoplossing. Met 2G is internetten vrijwel onmogelijk.

Ben benieuwd welke smoezen Vodaphone nog achter de hand heeft. Los deze storing gewoon op!!

Marcel van Rheenen, een zeer ontevreden vodaphone klant.
JurV

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben inmiddels ook over op nadafone! Het werkt nog steeds niet goed. 2G ok maar 3G niets. Ook geen updates over voortgang van oplossing. Zomerreces?! Actie!
cornollio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
We zijn al 7 weken en 3 pagina's verder met deze topic. Krijg het idee dat Vodafone er niets mee doet. Problemen zijn nog steeds niet opgelost. Mensen kunnen mij nog steeds slecht tot niet bereiken en andersom. We zijn nu zover dat we al een brief aan het opstellen zijn. We zijn er, zachtjes uitgedrukt, er klaar mee.

Vraag nogmaals: Vodafone, wees eerlijk en kom met een goed antwoord. draai er niet omheen en geen lul verhalen.

Een zeer ontevrede klant.
D Meijer
1187
ghulscher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry Arina, als je al vanaf 21 mei 2013 bezig bent om vodafone wijs te maken dat er een probleem is, en 19 juni 2013 pas er een officiele storing wordt aangemaakt ( een maand later, terwijl er al meerdere klachten waren uit deze omgeving). Dan wil je wel graag op de hoogte gehouden worden. En niet steeds lezen / horen dat er toevallig die dag werkzaamheden zijn gepland of dat de technische dienst er nog druk mee bezig is. Ondertussen zijn we alweer 3 weken verder en het enige wat we te horen krijgen is, schakel maar terug naar 2g (supertraag en geen oplossing). Alleen met geld afschrijven is vodafone supersnel! Onderwijl loop ik opdrachten mis ( en dus ook geld) omdat ik niet bereikbaar bent! Dus ja ben ik ontevreden, geirriteerd en weinig begripvol na 7 weken, het zou fijn zijn als vodafone daar begrip voor heeft.
Elly1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!! Ik heb hetzelfde probleem sinds afgelopen donderdag heb ik in Amstelveen 1181 geen internet..

Het wordt tijd on dit op te lossen Vodafone!!1
ghulscher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gelukkig, we zijn weer een week verder en vodafone schijnbaar niet een stap dichterbij de oplossing. Wij hebben niets meer vernomen van vodafone, de moderators of de technische dienst. Behalve we zijn er mee bezig, we kunnen niet eerder berichten voordat de technische dienst wat heeft laten horen, sorry voor het ongemak en oh ja excuses. We leven tegenwoordig in een wereld waar mensen vol zijn van het woord " communiceren" , maar het goed toepassen is voor vodafone (een teleCOM bedrijf ) een groot probleem. "De esthetiek, de kwaliteit moet overal doorgevoerd worden" quote van Steve Jobs onder een van de antwoorden van een moderator. Zeker diepzinnig, maar niet van toepassing. Net zoals bij de eerste melding van Marcel van Rheenen (05-06-2013) eronder staat Opgelost! Ga naar oplossing. Ook niet van toepassing. We wachten maar geduldig af!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Ghulscher,

Ik begrijp dat jullie graag op de hoogte gehouden willen worden en we zouden graag willen dat we nieuwe informatie voor jullie hadden maar als deze informatie er niet is dan kunnen wij dit ook niet naar jullie toe communiceren. Ik snap ook dat het in jullie ogen heel eenvoudig lijkt om dit op te lossen maar als het daadwerkelijk zo eenvoudig zou zijn dan hadden we het al lang verholpen!

Ik kan jullie nu alleen maar zeggen dat we er intern heel hard aan werken om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We hopen ook dat dit zo snel mogelijk gebeurt want wij zien het ook liever vandaag opgelost dan morgen.
Marjo1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is de status?? Wordt er echt gek van. Hele dagen kan ik niet bellen, of pas na 80 keer proberen. Mijn man heeft hetzelfde! Dit kan echt niet. Optie is anders om abonnement op te zeggen. Heel onprofessioneel, ook om steeds weer te zeggen dat het onderhanden is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic