mrheenen

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Netwerk storing postcode 1187 Amstelveen Westwijk?

Al weken lijkt het Vodafone netwerk hier in postcode 1187, Westwijk, Amstelveen overbelast. Bellen, sms'en en internet vaak niet mogelijk. Mobiel steeds in en uit vliegtuigmodus of reboot maar helpt niet echt. Ook vrienden en buren hier in de buurt hebben er last van. Allemaal verschillende toestellen, wel allemaal Vodafone. Zodra je de wijk verlaat is alles weer normaal. Heel vervelend want vaak onbereikbaar en onmogelijk uitbellen en sms'en.
 
Wat is hier aan de hand Vodafone?? Graag zsm actie.
 
Marcel van Rheenen
 
77 Reacties 77
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben heel benieuwd!

Marcel van Rheenen
cornollio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben ook erg benieuwd.

D meijer
rutgerjongerius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik ga mij ook maar eens mengen in dit 'gesprek'.
Ik heb al zeker een maand problemen met de verbindingen in Westwijk.
Aan het begin dacht ik nog dat het aan mijn telefoon lag, maar al snel bleek dat ik buiten Amstelveen geen problemen had.
 
Inmiddels heb ik al 6 a 7 keer gebeld met Vodafone de afgelopen weken, wat overigens ook veel moeite kost door de slechte verbinding. Er is mij al regelmatig verteld dat er aan de storing gewerkt wordt en men heeft mij ook al meerdere keren geprobeerd opnieuw te connecteren.
 
Voorlopig resultaat is dat ik vandaag opnieuw veel problemen ondervind en mij is opnieuw verteld dat het vanmiddag opgelost moet zijn. Ik heb er weinig vertrouwen in inmiddels. 
Ik heb kantoor aan huis en ben zeer slecht te bereiken voor mijn klanten. Buiten dat het mij veel geld kost om mijn voicemail steeds te moeten beluisteren en iedereen terug te bellen, komt het ook zeer knullig over dat ik mijn klanten niet direct kan beantwoorden. Ik vrees hierdoor voor verlies van klanten.
 
Vodafone: los het aub snel op, anders ben ik genoodzaakt naar de concurrent te gaan!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
All, even een update. De storing is gaande op het 2G netwerk. In dit geval is het dus aan te raden om het 3G netwerk te gebruiken, indien je toestel deze mogelijkheid biedt.
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Wat is dit nu weer?? De storing zit al weken in het 3G netwerk. Word nu eens wakker en los het op! Geen doen zo! Amateurs!

Marcel van Rheenen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Marcel, dat is de informatie die ik tot mijn beschikking heb. Indien jij op locatie anders ervaart, raad ik je aan handmatig het best mogelijke netwerk te kiezen.
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lezen jullie ueberhaupt elkaars reacties? Al weken is er een 3G sIgnaal in 1187 dat NIET werkt. Omschakelen naar 2G is niet meer dan een noodoplossing. Ik en velen met mij hier in de wijk zijn al weken onbereikbaar. En Vodafone slaapt rustig verder.

Marcel van Rheenen
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nog maar een keer....

Resultaten met Network Signal Info  app

Gsm stand
Long 4.821
Lat 52.273502
Dist 455 m
GPRS -75 dBm

3G/Hspa stand
Long 0.0
Lat 0.0
Dist 5.811.670 m
!! CELL HAS WRONG VALUES OR ISN'T IN DATABASE !!
Hspa -87 dBm
UMTS -91 dBm
Sim operator 20404
Cell CID 471927 35 LAC 121
3G signaal lijkt sterk genoeg maar toch geen tel/data. Gsm werkt wel normaal
Vodaphone, wie ligt hier te slapen? Graag zsm actie!
Jenneke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb exact dezelfde problemen als iedereen hier op het forum. In Westwijk geen 3G, daarbuiten wel. Zojuist weer lukte het bellen niet. Sms-jes kunnen niet verstuurd worden. Maar ik heb wel signaal! Vreemde zaak, het lijkt me dat vodafone met alle hier op het forum verzamelde info iets moet kunnen.

Vriendelijke groet,
Jenneke Flach
cornollio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik vraag mij af of de juiste mensen op de juiste plek zitten bij Vodafone. Je kent het bekende verhaal van kastje naar de muur.... wij zijn nu bijna 4 weken verder en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Zoals vele al aangaven loopt ik ook belletjes en smsjes, prive als zakelijk, mis. Uiteindelijk kan ik het niet meer verkopen aan mijn werkgever. Het wordt nu ECHT tijd dat Vodafone met een oplossing komt. Ik ben al bijna zover om andere stappen te ondernemen. Vorige week moesten we via Twitter de problemen doorgeven. Moest er speciaal een account voor aanmaken. Dan geef je het 1 en ander door maar uiteindelijk hoor je er niets meer van. Ik vindt dit op zijn zachts gezegt een kwalijke zaak. Je wordt niet serieus door Vodafone genomen. Het wordt tijd dat er iemand wakker wordt op dat kantoor.

Hier het nieuwe slogan van Vodafone: het nieuwe alles-in-1 abbonement: niet bellen, niet smsen en niet internetten. Zowel 2g als 3g.

NIET de vriedelijke groet,
D meijer ( zeer ontevreden klant)
1187vd
cornollio

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
We zijn weer een dag verder. Nog steeds problemen. Nu is het zover dat ik Vodafone NL niet eens in mijn lijst heb staan van de networkoperators. Het wordt van kwaad tot erger. Wordt het niet tijd Vodafone dat jullie je fouten eens erkend en de klant tegemoet gaat komen qua kosten of het opzeggen van de contract. Vodafone, laat eens wat van jullie horen.

D meijer
1187 vd
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zijn druk bezig om de problemen op te lossen. Overigens zijn er vandaag ook 'reguliere' werkzaamheden aan het netwerk op die locatie. Zie hiervoor het volgende topic.
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik denk dat vandaag de Vodafone zendertjes een beetje nat zijn geworden en de handdoeken op zijn. Vandaag bijna helemaal geen normale verbinding meer!

Marcel van Rheenen
ghulscher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja daar zijn we weer, alweer een week verder, alweer een week met gemiste belletjes, sms'jes en vol met irritatie en ergernis. Week 4 voorbij, week 5 komt eraan, ben benieuwd wat het bedrijf Vodafone voor ons in petto heeft. We betalen nog steeds braaf ons abonnement en krijgen weinig tot niets, och ja een bedankje voor ons geduld en begrip. Daar schieten we wat mee op. Een storing kan gebeuren in dit elektronische tijdperk, maar 5 weken om de storing op te snorren en te verhelpen is toch wel een blamage voor zo'n groot international bedrijf. Als er dan op dit forum een berichtje verschijnt dat ze " toevallig" weer werkzaamheden verrichten, krijg je een klein beetje hoop, helaas na 5 weken nog geen enkele verbeteringen, teleurstellend!!!! Dus wederom hoe nu verder?????
basvdg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Goed" om te zien dat er meer mensen in postcode gebied 1187 problemen ondervinden met het 3G netwerk. Heb ook reeds gemeld bij Vodafone dat er probleem is, doch dit wordt ontkend als je ze belt. Het zou Vodafone niet misstaan om deze storing te melden, mede gezien de aantallen klachten die nu binnenkomen.  Ik betaal voor 3G netwerk, doch ben enkel bereikbaar onder het 2G netwerk (Alleen GSM).  Ik zal meer mensen in de buurt aanraden om de klachtenregen dat maar te intensiveren als Vodafone niet serieus met de klachten omgaat.  Vodafone, erken allereerst dat er probleem is. Ten tweede, geef aan wat het plan is om het te fixen en per wanneer.   Zie uit naar de reactie.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De storing is nog gaande. Momenteel heb ik niet meer informatie over oplostijd etc. Zodra we meer weten zullen we dit direct met jullie delen. Uiteraard doen we ons best het zsm op te lossen.
ghulscher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
na 10 pogingen bellen met 1201 van vodafone en alleen maar " fout bij verbinding" dan maar weer op deze manier. leuk dat jullie een sms sturen met zonnig nieuws over tariefverlaging voor bellen, sms'en en internetten, maar dan moet je wel kunnen bellen, sms'en en internetten!!!!!! ondertussen kreeg ik om 1 uur een sms dat ik een oproep heb gemist om 9.33 uur vanochtend. heel fijn. hoe zouden de dames en heren van vodafone zelf reageren als ze zelf deze problemen zouden hebben met hun provider? zouden jullie tevreden zijn als je na 4 a 5 weken nog steeds reacties krijgt van " toevallige werkzaamheden" , " storing is nog gaande", " druk bezig met problemen oplossen", enz, enz. Wij als klanten worden aan een lijntje gehouden maar vooral van de domme gehouden, maar ondertussen wel ons geld incasseren en niets leveren. En contract opzeggen dat kan niet, tenzij je de resterende maanden blijft betalen, voor wat??? Er worden geen diensten geleverd!!
mrheenen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ook hier nog steeds geen verbetering! En 2G internet is zooo traaaag

Zeer ontevreden.,

Marcel van Rheenen
ghulscher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eindelijk kon ik weer bellen, klantenservice vodafone gebeld. Na 20 min al onze medewerkers zijn in gesprek, ogenblikje astublieft eindelijk iemand aan de lijn. Nee contract ontbinden kon niet en van support wist ie ook niets, heel fijn. Verbind me dan maar door met iemand die dat kan of weet. Gelukkig wel een vriendelijke dame aan de lijn. Mijn eerste telefonische klacht was op 21 mei 2013, de officiele datum van de aangemaakte storing is 19 juni 2013 na een aantal meldingen van klanten. Er is nog steeds een actieve storing gaande in het 1187 gebied en wanneer opgelost nog onbekend. Mij werd aangeraden om een brief te sturen naar Vodafone, afdeling SSV, postbus 1500, 6201 BM Maastricht. Om de situatie uit te leggen en er een officiele klacht in te dienen met ofwel verzoek het contract te beeindigen hetzij een tegemoetkoming te vragen/ eisen voor niet geleverde diensten of geleden schade. Natuurlijk gaan ze eerst de zaak evalueren. Geen garantie.
JurV

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tja, Zal ik dan maar ook even een klacht toevoegen. Ik volg deze discussie met lede ogen. Ik heb een paar weken geleden de (foute?) stap gemaakt door over te stappen naar Vodafone. Nu zit ik nog bij KPN en ondervind geen enkel probleem. Maar mijn vrouw en dochter ondervinden ook al weken ernstige hinder. Ik houd mijn hart vast als ik 4 juli ook voor de Bijl ga bij Vodafone. Had ik dan toch niet zo vergevensgezind moeten zijn nadat ik 2 jaar geleden na 12 jaar klant bij Vodafone kwaad ben overgestapt naar KPN? Toen niet wegens slechte dekking maar slechte service... Dat laatste lijkt niet veranderd.... Het eerste blijkens deze klachten helaas wel.... Vodafone ga jullie mij spijt laten krijgen van mijn terugkeer?!?!?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic