Mw87

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk storing omgeving Beek 6199

Bij deze wil ik voor de zoveelste keer een internet storing melden in omgeving BEEK.
Deze storing zit er nu inmiddels al 1,5 week. En telkens worden we afgescheept.
Of ze weten niks.
 
Ik vind het langzaam ronduit schandalig worden. Het is al de zoveelste keer dat hier een internetstoring is en er geen fatsoenlijk netwerk beschikbaar is.
Ik vind het langzaam tijd worden voor een vergoeding.
Aangezien we maar betalen en betalen voor iets wat vodafone NIET (kan) leveren.
Dan moeten ze het niet aanbieding!
 
ik hoop dat de storing na 1,5 week toch bijna een keer opgeplost zal worden!
 
Schandalig!!!!
7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Mw87,

Ik vind hier geen meldingen in het systeem en de dekking is daar heel goed.
Probeer even de volgende stappen uit dit topic: Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen.
Mw87
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou er is hier DAADWERKELIJK wel een storing. we hebben al meerder malen aan de telefoon gehangen met vodafone en dan wordt het telkens bevestigd!!!! het ligt niet aan onze telefoons. Zodra we uit de buurt van Beek komen hebben we wel normaal internet.
 
Dus regel het maar!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Mw87, ik wil je graag helpen maar er is op dit moment niets bekend bij ons. Er zijn inderdaad wat problemen geweest kortgeleden, maar zover ons bekend zijn die opgelost. Vandaar ook de vraag wat er waar precies niet werkt. Zonder iets meer info kunnen we moeilijk onderzoek doen.
Mw87
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik ben werkzaam op de luchthaven Maastricht. Zodra je bij de luchthaven in de buurt komt valt je 3g netwerk of hoger weg. Zodra je omg 1,5km van de luchthaven weg bent heb je ineens wel weer 3g netwerk of hoger. We hebben al een aantal keer gebeld met vodafone in eerste instantie wordt gezegd dat het probleem bekend is en nu weer niet. Dit geld overigens niet alleen voor mij. Maar alle klanten van vodafone hebben daar dit probleem. Dus we moeten ons netwerk omzetten op alleen gsm. En dan kunnen we in ieder geval whatsappen. Maar voor de rest is alles megaaaaa traag. En het ligt ook niet aan het gdbouw dat het netwerk wordt onderdrukt of iets dergelijks. Want dit is alleen bij klanten van vodafone. En voorheen hadden we hier geen problemen mee
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, dat klinkt inderdaad alsof er iets mis is met een mast daar. Als er al meerdere keren gebeld is ga ik ervan uit dat er al onderzoek gedaan wordt. Zou je me misschien en PM willen sturen met je klantgegevens? Dan kan ik eea nader uit laten zoeken. Hoe meer details je kunt meesturen die relevant lijken, hoe beter. Ik kan me namelijk bij het vliegveld ook dingen als interferentie met de vele andere signalen die daar door de lucht vliegen voorstellen.
Dus hoe meer info je mee kunt sturen, hoe sneller het onderzoek gaat 🙂
Mw87
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PM is verstuurd
Mw87
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dan verwacht je dat ze nog reageren. Uhu tuuuuuuurlijk niet. Klote firma!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic