Cihan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk problemen - Zaandam

Beste Vodafone medewerker,

Ik heb sinds een aantal maanden samen met mijn vrouw de zelfde problemen met het netwerk. Wij krijgen namelijk heel vaak berichten dat we oproepen hebben gemist.

Dit terwijl ons telefoon niet afgaat. In het begin haddden wij met vodadone nooit problemen. Maar de laatse maanden merken wij echter dat de netwerk kwaliteit minder is geworden.

Hoe lang blijft dit nog aanhouden? Wij zijn woonachtig in Zaandam. Maar ervaren dit ook in de naast liggende steden.

Mod Edit: Onderwerp aangepast
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Cihan,

Wat vreemd dat jij en je vrouw in Zaandam en omgeving problemen ervaren met de verbinding. Ik zie geen problemen namelijk en de dekking zou goed moeten zijn.
Het zou natuurlijk erg toevallig zijn maar hebben jullie al eens een nieuwe simkaart gekregen? Misschien werken ze niet meer zoals het hoort waardoor deze problemen kunnen ontstaan.
Ook kan het helpen om je toestel regelmatig eens uit te zetten of in vliegtuigmodus.
wjkersbergen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds kort het zelfde probleem in Eindhoven in de omgeving van het vliegveld. Daarnaast valt de verbidng om de haverklap weg tijdens gesprekken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
wjkersbergen schreef:
Ik heb sinds kort het zelfde probleem in Eindhoven in de omgeving van het vliegveld. Daarnaast valt de verbidng om de haverklap weg tijdens gesprekken.
Hi wjkersbergen,

Welke postcode bedoel je dan precies? Als ik naar de dekking rondom het vliegveld kijk dan zie ik namelijk dat die dekking juist erg goed zou moeten zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic