Alex55

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk probleem

Beste vodafone heb al zeker 5 maanden heel slecht bereik tot geen bereik op de postcode 1132 me volendam. Word nu na meerde telefoontjes eens tijd er wat aan te doen want ik denk als ik een maand niet betaal dat jullie dat ook niet leuk vinden. Maar nu komen jellie de afspraken in het contract niet waar
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Alex!

Dat is heel erg onhandig zeg. Ik heb de dekking voor je nagekeken, 3G is inderdaad niet voldoende op deze locatie. Merk je verschil als je je toestel instelt op het 2G netwerk?
Alex55
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet alleen netwerk maar ook geen ontvangst kan nooit gebeld of bellen vanuit huis en als ze doorkomen valt het gesprek binnen 10 sec weg.
Kijk thuis gewoon wifi dus heb internet maar dat is het dan ook maar voor 43,- in de maand mag ik wel verwachten dat ik overal kan bellen en gebelt worden of zie ik dat verkeerd
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Erg vreemd. Vooral omdat het alleen om inkomende gesprekken gaat op een bepaalde locatie. Voor in huis zou je SignaalPlus kunnen nemen. Dan heb je ook 3G binnenshuis. Toch klinkt dit wel als een probleem met toestel/simkaart, zou het kunnen dat het ook is op andere locaties maar het je tot nu toe nog niet is opgvallen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic