Miniko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk ontvangst + 3G

Hallo Ben ik lekker op mijn camping in Bladel in Nederland en wil gebruik maken van een hotspot via mijn iPhone tbv mijn iPad . Helaas was het ontvangst van de 3 G zo belabberd dat ik maar een wiffi kaartje van de camping heb gekocht. Ik dacht daar kan ik mijn 2 GB data goed gebruiken , helaas te slecht bereik . Ik heb ook maar de netwerk zoeker uitgezet ivm dat Vodafone weg viel en ik was in een keer op het België 's netwerk. Zeer jammer dat de dorpen en omgeving in NB zo slecht bereik hebben en ook niet eens fatsoenlijk 3 G bereik . Kunnen jullie niet eens daar wat meer aandacht aan besteden dan nu alweer 4 G op poten zetten ter wel er niet eens in geheel Nederland een goed sterk ontvangst is van Vodafone .
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Miniko,

Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat de 3G dekking op bepaalde plekken iets minder is. We kunnen namelijk niet overal een goede 3G dekking garanderen. Er wordt in ieder geval wel constant aan het netwerk gewerkt dus er vindt wel constant verbetering plaats. Mocht de 3G dekking op een bepaalde locatie niet optimaal zijn dan kun je het beste je toestel handmatig op 2G instellen. Je zult dan merken dat het signaal een stuk stabieler zal zijn!
jortkramer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik snap je probleem. helaas moet je bij vodafone maar accepteren dat je vrijwel geen dekking hebt. Ik heb zelf ook al van alles geprobeerd en meerdere malen met de klantenservice gebeld. Helaas blijven de medewerkers standaard antwoorden geven als: het ligt aan je simkaart, heb je 2g al geprobeerd, heb je je telefoon al 10 minuten uitgezet. Het leuke van vodafone is dat ze niet in willen zien dat hun netwerk faalt. Grappig genoeg zijn ze bezig met 4G terwijl het 3g netwerk amper werkt en ze je adviseren 2g te gebruiken. Maar het zal vast aan mij liggen dat ik deze logica niet snap.

succces ermee
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic