Imke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk niet in buitenland?

Hoi, ben in de vs-miami en mijn toestel blijft naar een netwerk zoeken. Ik kan dus niet bellen :-(. Iemand suggesties?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Imke ,

Wat lekker zeg daar, hoe is het weer er eigenlijk :)?
Laten we het proberen op te lossen voor je ook al ben je in de VS, hielp het even om je mobiel aan/uit te zetten voor enkele minuten en misschien dat het werkt om even van vliegtuigstand naar mobiel netwerk te springen, kijk ook even of daar enige andere netwerken tussen je lijst staan want ik neem aan dat je van 3G gebruikt maakt, kijk hoe 2G is. Staat roaming aan?

Volg ook even de volgende stappen bekijk deze hier! Sommige stappen gelden alleen in Nederland, check deze even ook.
Imke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, superheet hier, blij met de airco, minder met mijn mobiel... Iphone 5 aan/ uit gezet, vliegtuiginstelling aan/ uit gezet, roaming staat aan. Bbij algemeen - info- staat dat het netwerk niet beschikbaar is, en mij. Toestel blijft zoeken. Waar kan ik zien welke netwerken er zijn, zodat ik een ander kan selecteren?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Imke ,

Wat en heerlijk weer! En om welke iPhone gaat het? Zou je eens kunnen kijken of handmatig het netwerk wel te vinden is.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Heej,

Probeer dit:
- Instellingen
- Aanbieder
- staat hier automatisch aan? Zo niet, probeer die is aan te zetten.
Zo ja, wacht op ene lijst met aanbieders en selecteer er 1 handmatig
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic