BosJH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk is buitengewoon slecht!

Sinds ik een Vodafone RED 2 abonnement heb is het al een drama. Slechte telefonische bereikbaarheid en geen 4G, geen 3G, maar (soms) GPRS en meestal geen netwerk bereik. Toch worden er klanten geworven in regio waar geen fatsoenlijke dienstverlening mogelijk is. Ondanks herhaaldelijk contact met de helpdesk, wordt ik aan mijn lot overgelaten en niet serieus genomen. En ik vraag niet om restitutie, maar om ontbinding van mijn contract. Wanneer wordt mijn onderzoek nu eindelijk afgerond? Elke maand betaal ik 39 euro voor een niet geleverde dienst! Moet ik publiciteit zoeken om gehoord te worden?!
10 Reacties 10
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo @BosJH

Je hebt het over een bepaalde regio maar je vergeet wel te benoemen over welke regio het nou precies gaat. Als je op het forum de postcode vermeldt kunnen we nakijken hoe de dekking is op jouw locatie. Vermeld dan ook of je dit alleen binnenshuis of buitenshuis ervaart.
BosJH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is in postcode 9981 in N/O Groningen. Dit probleem ondervind ik alleen buitenshuis, omdat ik WiFi gebruik in huis. Het begint echt te gek te worden en ontoelaatbaar.
BosJH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:(Ook bellen is tegenwoordig ver onder de maat. Vreemd genoeg gaat de verwerking van de abonnementskosten wel goed. Waarom den er abonnement afgesloten in regio waar een goede dienstverlening niet mogelijk is. Ik betaal 39 euro voor GPRS en slechte telefonische bereikbaarheid....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @BosJH,

Er zijn geen problemen of werkzaamheden bekend voor deze regio. Wat zijn de letters van de postcode? Dan kan ik het specifieker voor je nakijken.
PietBambergen

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Buitengebieden en de bewoners aldaar zijn voor Vodafoon irrelevant. Dat de dekking vaak abominabel brak is, daar reppen ze liever niet over.
BosJH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
9981 TA. De hele regio is slecht. Heel vaak GPRS. Er loopt al een onderzoek op mijn verzoek, sinds eind april....maar nog altijd geen reactie van de technische dienst. Deze service en dienstverlening is bedroevend. Ik betaal de hoofdprijs voor mijn abonnement. En ik krijg niet de dienst, waar ik redelijkerwijs op mag rekenen. Ik heb alle stappenplannen doorlopen en wordt er moedeloos van....Wanneer kan mijn contract worden ontbonden....
BosJH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad, PietBambergen...ze negeren je als betalende klant bent....Of laten je allerlei truck doen, om je maar af te poeieren....Publiciteit zoeken is de beste, denk ik...:@
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hey @BosJH

Volgens mijn gegevens zou de dekking op 3G gebied perfect moeten zijn op jouw locatie. Heb je misschien een referentienummer van het technische onderzoek? Dan kan ik de status hiervan opvragen.
BosJH
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoor in mijn regio veel klachten over Vodafone. Met name het feit dat er abonnement worden aangeboden, die niet bieden wat je zou mogen verwachten; internet op je smartphone...

Incident:140519-001332
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het loopt inderdaad al een tijdje. Ik heb je mail opnieuw toegewezen. Hopelijk ontvang je snel antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic