jays

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] Samsung Galaxy S3 netwerk

Ik krijg geen verbinding met het netwerk van VodafoneNL, ik krijg alleen maar verbinding met WiFi.

Als ik naar "netwerk operators" ga en klik "Vodafone NL" dan staat er "Kan niet verbinden, probeer het later opnieuw."

Wat moet ik doen? Ik heb alles al geprobeerd en in instellingen gekeken. Ik heb trouwens een post-paid SIM, maar ook een normale SIM kaart meegeleverd gekregen, heb die post-paid erin zitten en hij doet het, behalve internet.
4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Jays,
 
Staat pakketgegevens aan in je toestel? Deze kun je vinden door naar Instellingen> Draadloos en netwerken> Mobiele netwerken> Pakketgegevens aanvinken, meestal is dit het probleem dat hij niet online kan komen.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
jays
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja die staat aan, die stond al automatisch aan, heb 'm ook uitgezet en toen weer aangevinkt, alles geprobeerd. Heb ook al handmatig de toegangspunt gewijzigd volgens jullie instellingen en opnieuw opgeslagen, maar hij doet het nog steeds niet.
jays
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem opgelost, gebeld en ze moesten de sim nog activeren, is gebeurd. Dankje Vodafone!
WilbyS

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,

Ik reageer op basis van de posts die ik hier lees om misverstanden en extra (zoek)werk te voorkomen.

Wanneer je op je Samsung Galaxy S3 bovenaan in het scherm geen signaal teken ziet (geen service) en je kunt niet bellen en smsen, betekent dit dat de sim kaart nog geactiveerd moet worden. Dit geldt meestal bij nieuwe leveringen van toestellen.Dit kun je doen via de klantenservice, zij maken dit direct in orde na juiste verificatie.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic