DeadUser5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] Provider AT&T in plaats van Vodafone

Hallo,

Vanochtend heb ik mijn telefoon, de HTC one S opnieuw opgestart nadat hij leeg was, en het viel me op dat mijn provider ineens is veranderd naar AT&T, terwijl ik een abonnement heb van Vodafone, na verscheidene keren opnieuw opstarten blijft er nog steeds AT&T staan, mij lijkt dat ik hierdoor op hogere kosten kom omdat ik niet het vodafone netwerk gebruik.

Dus, heeft iemand hier ervaring mee, of een idee hoe ik het kan oplossen. Opnieuw opstarten werkt niet, vliegtuigmodus switch ook niet, en een hard reset (batterij eruit) is niet mogelijk.
Alvast bedankt.
5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi DeadUser ( ruig gevonden naam)

WTH? Ik weet dat een toestel - in het buitenland- het netwerk met de beste dekking automatisch selecteert. Ben je in het buitenland of begeef je je in onze landgrenzen 😉

Sowieso raad ik je aan om handmatig een netwerk te selecteren in je toestel. Wel kiezen voor Vodafone ( Flauw, ik weet het)

Succes iig!
DeadUser5
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja die naam, komt uit mijn gameverleden 🙂
Ik zit gewoon in Nederland, net onder nijmegen. Daarom vindt ik het ook zo onlogisch dat hij automatisch AT&T pakt.
en bij beschikbare netwerk providers staan alleen AT&T, T  Mobile NL en NL KPN.   Zou het misschien kunnen dat Vodafone zich als AT&T identificeert?
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Dat zóu kunnen, al lijkt me dit wat vreemd. Wat gebeurt als je jouw sim in een ander toestel plaatst? En per voorkeur een andere sim in jouw toestel?

Succes iig!
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
De providernamen staan in het toestel zelf opgeslagen (op de simkaart alleen nummertjes). Goeie kans dat het na een restart of na een update van HTC weer gewoon normaal is.
 
Ben benieuwd of je in Amerika dan nu ook ineens 'Vodafone' te zien krijgt 😉
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@DeadUser,

Enige vooruitgang geboekt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic