henkbart

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] Geen mobiel internet

Hallo,

Al sinds vanacht 01:30 heb ik in amersfoort al geen mobiel internet meer. Zowel op mijn mobiele telefoon als op mijn laptop.

Is er een storing???

7 Reacties 7
ThomDon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier heb ik ook last van alleen sinds 01:00.
Groeten uit de buurt van veendam
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Henkbart en Thomdon.

Er is geen storing geweest. Ik vind het vervelend dat jullie toch hinder ondervinden aan de dienst.

Al eens geprobeerd om je toestel opnieuw uit en aan gezet? Je APN instellingen gecontroleerd?


Laat mij even weten of het gelukt is!

Groet,
Caliber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ook ik heb sinds afgelopen nacht ineens geen internet meer in regio Eindhoven.
 
Heb de telefoon al meerdere malen uit/aan gezet en de APN gegevens die deze site voor mijn telefoon opgeeft gecontroleerd. Niks helpt en heb nog steeds geen internet terwijl er niks aan mijn instellingen verandert is.
 
Graag een iets uitgebreider antwoord als heb je de telefoon al uit/aan gezet en APN gecontroleerd.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Caliber schreef:
Hallo,
 
Ook ik heb sinds afgelopen nacht ineens geen internet meer in regio Eindhoven.
 
Heb de telefoon al meerdere malen uit/aan gezet en de APN gegevens die deze site voor mijn telefoon opgeeft gecontroleerd. Niks helpt en heb nog steeds geen internet terwijl er niks aan mijn instellingen verandert is.
 
Graag een iets uitgebreider antwoord als heb je de telefoon al uit/aan gezet en APN gecontroleerd.

Dan ook graag een iets uitgebreidere beschrijving van hetgeen je zelf gedaan hebt om het probleem op te lossen.
 
Problemen los je namelijk op door vanuit de basis punt voor punt dingen uit te sluiten.
 
Jij had nu dus al kunnen vertellen of iedereen met Vodafone in jouw omgeving hier last van hebt, of jouw SIM in een ander toestel wel werkt, of een andere SIM in jouw toestel wel werkt, etcetera.
 
Aangezien jij die info niet geeft, vragen wij het nu aan jou 😉
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Om wat voor toestel gaat het om? Zo komen wij ook verder als gebruikers naar jullie toe 😉
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Er is afgelopen nacht wel degelijk een storing of onderhoud geweest waardoor mobiel internet niet mogelijk was urenlang (was ook volop op Twitter te lezen vannacht van mensen die er last van hadden). Verder wel gewoon ontvangst op 2G en 3G maar geen dataverbinding.
 
Als je er nu nog steeds problemen mee hebt dan is dat raar, werkt alweer de hele dag perfect bij mij namelijk. Even accu eruit ofzo zodat het toestel zich gedwongen moet resetten op het netwerk? Als je intussen aan apn-settings hebt gezeten deze weer terugzetten. Bij een iPhone kun je ook een netwerk reset doen, dat werkt daar ook regelmatig.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@iedereen,

Zijn de problemen nog altijd relevant? Of is het opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic