Marlinn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] Geen SMS ontvangst na nummerbehoud

Hallo,

sinds donderdag heb ik een abonnement van Vodafone, en alles werkt perfect 🙂 Behalve sms ontvangst, ik kan gewoon geen smsjes ontvangen, niet van de overheid (!) en niet van Vodafone. Over 3 dagen is de loting voor studies, en ik kom gewoon niet bij mijn DUO hierdoor. Na zelf te speuren op het web heb ik ook geen oplossing kunnen vinden, en een email naar de klantenservice ligt daar al sinds donderdag zonder antwoord. Kunnen jullie mij hier helpen? Naam: M J Broeks, verdere gegevens zoals SIM nummer en telefoon nummer stuur ik liever via een prive bericht. Alvast bedankt 🙂

Marlin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Marlin. Als je snel geholpen wilt worden kun je beter naar de klantenservice bellen. Dit forum is meer een gebruikersforum. Als je met nummerbehoud bent overgestapt kan het wel een paar dagen duren voor alles systemen geupdatet zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Marlin. Als je snel geholpen wilt worden kun je beter naar de klantenservice bellen. Dit forum is meer een gebruikersforum. Als je met nummerbehoud bent overgestapt kan het wel een paar dagen duren voor alles systemen geupdatet zijn.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@Marlinn,

Heb je zoals Caspar voorstelde gebeld? En zo ja, wat is hieruit gekomen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic