Erhan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] Geblokkeerde nummer

Vraagje

Ik werd vannacht gebeld door een geblokkeerde nummer over mijn Marktplaats advertentie over een xbox360 headset. Ze vraagde of ze langs kon komen om de headset te kopen en dat ze haast had en ook nog dat ze met 15 minuten hier kon zijn zonder mijn adres te weten. Ze vertelde allemaal dingen van dat zijn zoon het wou en dat ze morgen op vakantie gaat en ik vertelde haar om mij maar in de ochtend te bellen.

Dat deed ze ook, vertelde ook aan mij dat ze urenlang voor mn huis stond en dat zijn zoon "willem" een steentje richting mijn raam had gegooid maar dat er niks is beschadigd. Af en toe hoor je een "kind" op de achtergrond schreeuwen maar ik wist dat het gewoon niet echt was. Ze zei dat ze door ons dorp ging lopen in de kou met haar kind en dat ze op het moment al richting frankrijk ging en wou omkeren om het alsnog aan te schaffen.

De grap is, ze weet mijn adres niet, Amsterdam is bepaald geen dorp en ik woon in een flat op 5 hoog.

Geen idee of het een grap was of dat ze me probeerde te bestelen.

Enige tips?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erhan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thanks,
 
ze was dom genoeg om vandaag een voicemail achter te laten dus ik heb haar nummer.

Bekijk in context

2 Reacties 2
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Halllo Erhan,


welkom op ons forum.

Wat hier aan de hand is? Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Misschien denkt "mevrouw" met een bekende te spreken, of is ze wat verwart, dit blijft gokken.

Als tip kan ik je alleen aangeven, kijk of je niet vaker tegen je zin in benaderd gaat worden, verzamel anders 3 datums en tijdstippen
waarop ze belt.Geeft deze dan door aan onze klantenservice, dan wordt "mevrouw" vriendelijk verzocht te stoppen met bellen. en zal als ze doorgaat geblokkeerd worden.

Groeten,



Erhan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thanks,
 
ze was dom genoeg om vandaag een voicemail achter te laten dus ik heb haar nummer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic