ppraaijen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk 8171 BT

Het regent klachten binnen het bedrijf dat het UMTS 3G netwerk een zeer zwak signaal heeft of uitvalt

Is er een stroring?
8 Reacties 8
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Vreemd, ik zie geen storing. Ik heb voor de zekerheid ook de dekking nagekeken. Die is ook voldoende.

Merken jullie dit binnen het gebouw of ook daarbuiten? Het kan zijn dat door de structuur van het gebouw het signaal wordt tegengehouden.
ppraaijen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem zit nog steeds buiten zowel als in de kantoren. (geen staalbouw, ouderwetse stenen gebouwen) Het netwerksignaal is zeer zwak (1-2 "streepjes" van de 5) en lijkt ook te fluctueren waadoor we regelmatig geen netwerk beschikbaar hebben.

Zichtbaar op meerdere telefoons.

Groet
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het ziet er een beetje wisselvallig uit. Ik geef de postcode even door om nader te laten onderzoeken. Bedankt voor het doorgeven.
ppraaijen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt,

We zitten hier met +/- 70 gebruikers binnen het bedrijf met nu een zeer slechte bereikbaarheid. Wanneer mogen we een oplossing verwachten?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Daar kan ik nu nog niets over zeggen. We onderzoeken momenteel of er iets aan de hand is.
ppraaijen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben jullie al een oplossing?
Deze situatie is voor ons onhoudbaar.
ppraaijen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uit het uitblijven van enige oplossing/reactie begrijp ik dat een bedrijf met +/- 70 Vodafone abonnementen geen klant is die geholpen wordt als er al minimaal 3 weken een serieuze klacht over het netwerk ligt.

Wat mogen wij nog van Vodafone verwachten?

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ppraaijen

Wij hebben hiervan een melding gemaakt in ons systeem maar het forum is er niet voor bedoeld om klachten te behandelen omdat wij deze hier ook niet kunnen opvolgen. Als het inderdaad een groot bedrijf betreft met meerdere abonnementen kan de beheerder van deze contracten het beste even contact opnemen met zijn/haar contactpersoon. Het kan dan worden geëscaleerd en worden opgevolgd. Het forum is hiervoor helaas niet geschikt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic