P.E. Tamminga

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netsmart SMS dienstkosten

Er worden van mijn zakelijke telefoon Netsmart kosten afgeschreven die ik nooit geaccordeerd heb. Mijn zakelijke nummer is 06*****. kunnen jullie dat nakijken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @P.E. Tamminga ,

Om een volledig overzicht te ontvangen van de betaalde sms-diensten ga je naar https://www.payinfo.nl. Je kunt daar tevens ook de dienst blokkeren.

Je leest meer informatie over sms-diensten in dit topic en hoe je een onderzoek kunt indienen.

@Lycke Vodafone zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @P.E. Tamminga ,

Om een volledig overzicht te ontvangen van de betaalde sms-diensten ga je naar https://www.payinfo.nl. Je kunt daar tevens ook de dienst blokkeren.

Je leest meer informatie over sms-diensten in dit topic en hoe je een onderzoek kunt indienen.

@Lycke Vodafone zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @P.E. Tamminga . Welkom hier!

Ik heb je telefoonnummer even verwijderd. Het is natuurlijk niet verstandig om deze voor iedereen op het internet inzichtelijk te maken. 

@SamsungExpert heeft je al de juiste informatie gegeven, zie ik. Je kunt bij Payinfo nagaan waar dit vandaan komt en het blokkeren. 

P.E. Tamminga
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels een blokkade ingesteld, maar het vreemde was dat er geen transactie naar boven kwamen bij Payinfo op dat nummer.

Bedankt voor het verwijderen, niet heel slim van me….

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Vervelend dat er toch kosten zijn afgeschreven. Indien je toch nog vragen hebt over de betaalde-sms dienst, neem dan even contact opnemen met de zakelijke klantenservice @P.E. Tamminga .

Voor nu een prettige avond!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic