platt63

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net verlengd en nu mail voor betere aanbieding gekregen.

Hi Vodafone,
Ik heb een nieuw RED 3 essential C abonnement afgesloten per 14-02-2015.(verlenging plus Samsung S5)
Nu kreeg ik vorige week een aanbieding via de mail voor onbeperkt bellen, sms en 2Gb data (ook Samsung S5) voor slechts €2 meer dan mijn zojuist verlengde abonnement.

Ik wil graag van deze nieuwe aanbieding gebruik maken. Hoe kan ik dit nog regelen?

Gr. Philip
6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @platt63

Op welke manier heb je precies verlengd? Heb je dit online of telefonisch gedaan? Of misschien in een Vodafone winkel?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @platt63

Hoe heb je inderdaad verlengd.
Normaal kun je binnen 48 uur het abonnnement ongedaan maken om vervolgens voor de betere aanbieding te kiezen.

Groetjes Stevied86
platt63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit online via internet gedaan met behulp van iemand van support op de chat.
Het persoonlijke aanbod kreeg ik trouwens 18-02-2015 via mijn mail.
platt63
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
Zou iemand willen reageren op mijn voorgaande antwoord?

Dank je,
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @platt63

Bel even met de klantenservice, vodafone moet zich aan de wet houden. En deze schrijft duidelijk voor dat aankopen (in dit geval de verlenging) online binnen 14 dagen ongedaan gemaakt kunnen worden.

Zij zijn dus verplicht je verlenging te annuleren zodat jij het aanbod van de mail kan gebruiken.

Ik hoop hierbij je voldoende geinformeerd te hebben
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Het klopt inderdaad dat je na een online of telefonische bestelling 14 dagen de tijd hebt om je te bedenken. Indien je je order wilt wijzigen of annuleren kun je contact opnemen met onze collega's. Ga ervan uit dat je inmiddels voldoende informatie hebt. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic