avidal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Neem NOOIT Vodafone

Sinds 1 augustus dit jaar mag ik mezelf (helaas) weer Vodafone-abonnee noemen na korte tijd weg te zijn geweest. Ik had de voorzichtige aanname genomen dat het niet weer mis zou gaan, na de teleurstellende compensatie die Vodafone haar abonnees aanbood nadat vorig jaar een groot aantal klanten geen verbinding meer had in de regio van Rotterdam/Den Haag en waardoor zij dagenlang letterlijk bijna onbereikbaar waren. Ik had beter moeten weten....

Op 1 augustus was ik in Den Haag en heb daar in de winkel een Red-abonnement afgesloten icm een iPhone 5. In eerste instantie was er niets aan de hand, ik heb een week volledige verbinding gehad. Maar daana begon de ellende. Ik werd na een week gewaarschuwd dat ik al 80% van mijn bundel verbruikt zou hebben. Dat vond ik op zich vrij opmerkelijk, zoveel had ik naar mijn weten niet van het internet gebruik gemaakt. Mijn telefoon bevestigde mijn vermoeden, ik zat slecht rond de 400Mb. Voor de zekerheid contact gezocht met de klantenservice die mij vertelde dat ik "het berichtje als niet verzonden kon beschouwen, ik had nog ruim voldoende Mb's".

De dag erop kreeg ik een berichtje met de mededeling dat ik mijn volledige bundel verbruikt zou hebben, reden om mijn snelheid terug te zetten naar 128Kb. Weer contact gezocht met de klantenservice. De reden dat dit zou zijn gebeurd zou zijn omdat men in de winkel een verkeerd abonnement heeft aangesloten op mijn naam. De storing werd opgenomen en zou worden doorgegeven aan de technische dienst. Ik had de verwachting dat dit snel aangepast zou kunnen worden, hoe moeilijk zou het kunnen zijn om een abonnement aan te passen in het systeem?

Dit bleek voor Vodafone uiteraard wel moeilijk, ze had bijna 2 weken nodig om mijn probleem te verhelpen. Dagelijks contact met de klantenservice ten spijt. Daar heb ik kennis mogen maken hoe de klantenservice omgaat met problemen, ellenlange wachttijden en onvriendelijke medewerkers die simpelweg de verbinding verbreken.

Omdat ik naar mijn mening recht had op compensatie, immers betaal ik voor een volledig abonnement terwijl ik daar geen gebruik van kan maken, heb ik dit ook uitgesproken telefonisch. De desbetreffende medewerker zei mij hiermee niet te kunnen helpen maar "dat ik mij hiervoor moest wenden tot de winkel".

Aldus geschiedde.. Omdat ik woonachtig ben in Rotterdam ging ik naar de dichtsbijzijnde winkel, zijnde de winkel op Zuidplein. Die vertelden mij niet te kunnen helpen en dat ik mij moest wenden tot de winkel waar het abonnement is afgesloten. Ondertussen bereikte ik mijn kookpunt. Toch weer teruggegaan naar de winkel in Den Haag (ben er speciaal voor naar Den Haag toe afgereisd). Ook zij hebben langdurig contact gehad met de klantenservice om mijn probleem te verhelpen, natuurlijk zonder resultaat. De leidiggevende (winkel Venestraat) was verbaasd dat ik voor compensatie naar Den Haag was afgereisd, volgens hem had dit ook telefonisch of in de winkel in Rotterdam gekund. Hij zou het probleem "nauwkeurig in de gaten houden en nadat het probleem zou zijn verholpen contact opnemen". Ik wacht tot op heden op zijn telefoontje, maar goed.

Na een kleine 2 weken weer goede verbinding, het heeft uiteindelijk even geduurd maar alles werkt weer. Maar daarna, op de factuur blijkt men geen enkele compensatie te hebben opgenomen. Weer uren moeten bellen en vele malen het verhaal uit moeten leggen. Weer medewerkers die zo onbeschoft zijn om de verbinding te verbreken. Ik ben ondertussen ziek van Vodafone en hoe zij met klanten omgaat. Uiteindelijk gisteren een medewerker gesproken die bijna een uur nodig had om uit te zoeken wat er is gebeurd. Deze medewerker gaf mij aan geen creditatie te mogen aanbieden maar slecht een week gratis abonnement. Dit weegt naar mijn mening niet op naar de tijd, kosten (heb er zelfs voor op en neer naar Den Haag gemoeten) en de vele frustatie.

Het staat voor mij al vast, per 1 augustus 2014 wordt dit contract ontbonden. Deze keer ben ik pertinent standvastig om nooit, maar DAN OOK NOOIT MEER VODAFONE TE NEMEN!!!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic