Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Dennisvm,

Probeer de volgende link maar: http://offers.vodafone.com/nl
Dit is namelijk de link die in de sms hoort te staan. Normaal krijg je de sms ongeveer binnen een week.


Groetjes stevied86
Dennisvm

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Na het invullen van mijn nummer heb ik de code wel ontvangen. Echter als ik de code invul staat er dat er geen beschikbare entertainmentpakketten voor me zijn?
Anonymous
Niet van toepassing
Oei Dennisvm dan raad ik je aan om hier mee contact over op te nemen met de klantenservice telefonisch of via chat Facebook en of Twitter. Er dient nu namelijk een case worden aangemaakt voor je zodat er wel pakketten beschikbaar zijn. Helaas kan ik je vanuit hier niet mee verder helpen omdat hier geen privé gevoelige gegevens worden gedeeld.

Groetjes stevied86
Dennisvm

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Okee dankjewel. Ga ik doen.
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank,

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog steeds geen code ontvangen voor 6 maanden gratis napster. Bij de klantenservice zeggen ze dat ik naar https://offers.vodafone.com/nl moet gaan maar werkt niet zonder de code te hebben ontvangen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey goosem1988

Normaal gesproken dien je jouw mobiele nummer in te voeren en vervolgens ontvang je een sms met een code erin. Ik neem aan dat je dit hebt gedaan. Mocht het niet zo zijn probeer het dan heel even. Werkt het dan nog niet dan dien je contact op te nemen met de klantenservice hiervoor. Leg dan duidelijk de situatie uit zodat zij je niet nogmaals terug sturen naar de link.
Zij dienen dan een case erin te zetten.

Groetjes Stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
goosem1988 is het inmiddels gelukt?
bjorn_k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil graag gebruik maken van mijn vodafone aanbieding voor Napster. Maar dit kan niet omdat ik al een napster abonnement heb. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?


Anonymous
Niet van toepassing
Hey bjorn_k

Helaas is het niet mogelijk om met een bestaand account hiermee gebruik van te maken. om er van gebruik te maken dien je een nieuw account aan te maken.

Groetjes Steven
bjorn_k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Da's jammer, dan maak ik wel een nieuw account aan.

kasp87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Inmiddels heb ik een code voor Napster ontvangen, maar ik krijg vervolgens de melding: "Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven.".

Ik heb een poging gewaagd via de chatfunctie en de klantenservice, maar zij kunnnen mij (blijkbaar) beiden niet helpen. Ik heb bij beiden aangegeven wat op het forum staat: "Werkt het dan nog niet dan dien je contact op te nemen met de klantenservice hiervoor. Leg dan duidelijk de situatie uit zodat zij je niet nogmaals terug sturen naar de link. Zij dienen dan een case erin te zetten."

Zowel in de chat als bij 1201 wordt aangegeven dat ik met Napster (?) contact op moet nemen. Want zij kunnen beiden geen case erin zetten...

Graag hoor ik of jullie het hiermee eens zijn, want dat is in tegenstelling wat hierboven staat. 😉

Groet, Karin
Anonymous
Niet van toepassing
Hey karin,

Je dient hiervoor bij de afdeling smartphone crew. Zij kunnen wel een case erin zetten. ik ben namelijk van de smartphone crew alleen vanuit hier kan ik niet in de systemen van Vodafone.

Groetjes steven
kasp87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

Dankjewel voor je snelle reactie.
Welk nummer kies ik bij het keuzemenu voor de smartphone crew?
Dan ga ik het morgen nogmaals proberen.. 🙂

Groet, Karin
Anonymous
Niet van toepassing
Durf ik je niet te zeggen maar ze kunnen jouw ook doorverbinden. Laat me even weten of het gelukt is.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Karin,

Als ik kijk in het keuzenmenu van 1201 dan is het optie 6, vragen over apps en instellingen.
Mocht je verkeerd uit komen dan kunnen ze je ook doorverbinden met de smartphone crew.
Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes Steven
RicardoCoral

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week zaterdag abonnementen verlengd van m'n vrouw en mijzelf, allebei recht op 6 maanden gratis Napster. Nu een week later nog geen code ontvangen. Volgens de actie zou het binnen een week zijn. Wat nu?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey RicardoCoral,

Ga maar na de website: https://offers.vodafone.com/nl
Werkt het dan nog niet dan dien je echt bij de klantenservice hiervoor te zijn. Zij dienen dan een case in te schieten.
Wietzej89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone,

Ik heb bij mijn nieuwe telefoon incl een Vodafone Red Super abonnement het gratis 6 maand Napster intvangen. Na een week kreeg ik inderdaad de activatie SMS voor het activeren van Napster. Echter voordat ik de Napster kon activeren heb ik mijn telefoon een restore gegven naar fabrieksinstellingen waardoor ik vervolgens het ontvangen SMS bericht heb verwijderd. Is er een mogelijkheid om de SMS opnieuw te ontvangen?

Vriendelijke groeten,
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Wietzej88

Je kunt met je telefoon naar de volgende link gaan: https://offers.vodafone.com/nl
Daarna dien je de stappen te volgen in het beeldscherm.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic