maxbolink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service iphone

Hallo,

Ik heb een tijdje een iPhone 4 in bruikleen, alleen sinds een week geeft hij kort na het opstarten geen service.
Ik heb gegoogled, en hier gaat t vaak om problemen dat hij nooit bereik heeft. Bij mij doet ie het echter wel na het opnieuw opstarten een aantal minuten, en als hij aan de oplader ligt blijft hij het ook doen.

Weet iemand een oplossing?

Groeten,
Max Bolink
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens het toestel kunnen terug zetten naar fabrieksinstellingen of een kruistest doen (jouw simkaartje in een ander type en merk toestel en een werkende in jouw toestel om te zien of het aan de simkaart ligt. Is het de simkaart dan krijg je via de klantenservice of via de winkel een nieuwe)
Werkt het bovenstaande niet dan ben ik bang dat het towestel gerepareerd moet gaan worden

maxbolink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het vreemde is dat ik dus eerst wel verbinding heb, en het dus lijkt alsof het dus niet aan de hardware ligt.
Anonymous
Niet van toepassing
dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice, zij kunnen zien of er een blokkade opzit
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @maxbolink, is het uiteindelijk nog gelukt via de klantenservice? We horen het graag van je.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic