Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
Cameleon75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou de app links laten liggen.
Zet gewoon de App van VK.com op je mobiel en je bent een stuk verder van huis.
Zij hebben ook een ingebouwde muziek applicatie met echt te veel om op te noemen aan variaties van nummers die je zoekt.

Veel beter.
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @cameleon75

De app bevat oneindig veel muziek. Als je gaat lopen streamen met muziek over het gewone netwerk is het logisch dat als de bundel op is, niet meer mogelijk is. Dit is geen misleidende reclame maar gewoon logica. Dit is het zelfde bij spotify en de app die jij gebruikt. Daarbij raad ik mensen altijd aan om de muziek over Wi-Fi te downloaden zodat het minder data kost.
Tevens kies jij er zelf voor om de actie te activeren. Vodafone biedt het alleen aan. 14 dagen voordat de 6 maanden voorbij zijn krijg je een sms waarin staat hoe de actie stopgezet kan worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Betreft het uiterlijk van de app, smaken verschillen. Ik zou persoonlijk ook voor een andere indeling gaan echter de app is niet van Vodafone en gaan wij er ook niet verder over. Ik denk dat het gewoon voor iedereen persoonlijk is welke app hij of zij het liefste gebruikt.
Ik heb hem zelf ook geactiveerd staan en ik download de muziek over Wi-Fi naar mijn toestel zodat ik inderdaad offline muziek kan luisteren wat mij geen data kost.
Jo241

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja Steven dat heb ik ook gedaan! Was niet ongeduldig... En ook geen haastige spoed..
Anonymous
Niet van toepassing
Had je al contact opgenomen met de klantenservice @Jo241
ronaldb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de SMS met link gehad, en kan nu inderdaad een gratis Napster abonnement van 6 maanden activeren. Mijn vraag is: kan ik daar eventueel nog wat mee wachten (zou ik het gratis abonnement bijv. pas op 30 september kunnen laten ingaan) of moet ik het nu op korte termijn regelen (en als dat het geval is, hoeveel tijd heb ik dan nog)?
Anonymous
Niet van toepassing
Zolang de actie nog loopt is het mogelijk, echter mag je de activatie dan niet doorlopen ronaldb
kimmie217

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een 6 maanden cadeau gekregen, maar iedere keer als ik wil luisteren stopt ie er na een paar seconden mee, en moet ik upgraden, nadat ik dit doe geeft hij de volgende tekst Account aangemaakt; this subscreption is not available in your detected country. Your detected country is: NL

En vervolgens gooit hij me eruit. Wat moet ik doen, ik ben nog niet eens op het punt gekomen dat ik het door vodafone ontvangen pincode kan invoeren.
Okido1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik heb donderdag mijn abonnement verlengd en kreeg gisteren een sms. Dit heb ik verder allemaal ingevuld en me middels facebook aangemeld bij Napster. Nou staat er in Napster bij accountbeheer echter bij de einddatum van de proefperiode de datum van 5-10-2015. Wordt dit nog aangepast? Gezien het een half jaar is (zou dus 5-3-2015 moeten zijn) en ik de stappen gewoon heb gevolgd. Er staat ook bij dat het door jullie gefactureerd wordt.
Groeten Grietje
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Okido1987, is de datum inmiddels toevallig al aangepast? Anders raad ik je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Via het forum kunnen we dit niet (laten) nakijken.
Okido1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het is nog niet aangepast. Ik zal deze week contact opnemen met de klantenservice. Bedankt!
d33f85

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 3 september een Blox van 1GB extra data afgesloten. Tot op heden heb ik nog geen SMS ontvangen voor de Napster actie. Mag ik er wel vanuit gaan dat ik nog binnen de actieperiode val (die op 6 september eindigde)?

ozden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Probeer mijn Napster op te zeggen maar lukt niet krijg steeds een foutmelding hoe nu verder? Voor eventuele Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /ppe/cancel.

Reason: Error reading from remote server
https://offers.vodafone.com/cancel?usecaseid=062deafd-ff5f-46f7-91fd-e303a02d024d&opco=nl
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Je krijgt de code binnen 2 weken na aansluiten via sms. Je kunt hem dus elk moment verwachten.

probeer deze link eens. Lukt het dan wel?
Albertine78

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net de link ontvangen van Vodafone om af te melden voor Napster, maar als ik die link volg dan kom ik op een site om mij aan te melden voor Entertainment. En dat wil ik dus niet.

Het gaat om de volgende link:
https://offers.vodafone.com/nl/cancel

Hoe meld ik mijzelf nu af voor Napster?
Anonymous
Niet van toepassing
Als het niet via bovenstaande link werkt kun je contact opnemen met de klantenservice afdeling smartphone crew. Zij kunnen dit stop zetten voor je
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten. Er loopt een nieuwe Napster actie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic