Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Napster - Luister alle muziek, waar en wanneer je maar wilt

http://voda.fo/ne/kiwfx
Er is momenteel geen Napster-actie beschikbaar. Wil je weten welke Entertainment aanbiedingen we voor jou hebben klaarstaan? Ga dan naar https://offers.vodafone.com/nl. Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd. Je Napster abonnement is maandelijks opzegbaar.

Hoeveel data verbruik ik met Napster? Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur. Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen? Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: napster.com/help. Voor informatie over je betalingen en je factuur kun je terecht op: account.napster.com. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met 1201.
136 Reacties 136
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dien je ook (helaas) contact op te nemen met de klantenservice, (afdeling smartphone crew / data) Zij dienen een case erin te zetten voor de technische dienst. Zij gaan dit dan oplossen voor je.
RuijgRock

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via 1201? Maw wachten tot maandag en dan weer lang in de wachtrij staan? 😞
Anonymous
Niet van toepassing
Ja via 1201, maar je kan ook vandaag bellen tot 18:00 uur.
Cjgjanssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen weekend heb ik mijn abonnemenr verlengd naar smart 500. Nu was ik nog even aan het kijken op een andere website voor het verlengen (belsimpel en belcompany) en nu zie ik tot mijn verbazing dat je bij verlengen 6mnd gratis napster erbij krijgt.. En daar heb ik niets over gehoord aan de telefoon. Vind dit heel raar! Als je via een website verlengd krijg je het dus wel????..waarom is dat? Had al niet echt goede ervaringen met verlengen via telefoon maar dit bevestigd het weer helaas..
Anonymous
Niet van toepassing
Via verschillende kanalen worden er verschillende aanbiedingen gedaan waar je gebruik van kunt maken.
Echter zover ik weet krijg je bij telefonisch verlengen Napster er ook gewoon bij
Als het goed is krijg je binnen 2 weken een sms met de link die hierboven al gepost staat. Vanaf dan kun je het activeren. Let er wel op dat je Napster over Wi-Fi gebruikt anders is de 500 mb zo op 😞

jjohnism

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil Napster ook op mijn computer. Sinds kort zit daar Windows 10 op. Ik heb Napster daar als app op gedownload. Maar hij werkt niet. Heb ik daar ook die unieke code voor nodig want die ben ik kwijt?
Anonymous
Niet van toepassing
Nee, alleen de juiste inlog gegevens die je ook gebruikt voor de app jjohnism
jjohnism

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die ben ik kwijt. Kan ik die opnieuw krijgen?
Anonymous
Niet van toepassing
Dit dien je te doen bij napster. Wij hebben geen inzage in inloggegevens bij andere partijen.
Weet je wel nog wat je inlognaam was, dan kun je namelijk nog opnieuw het wachtwoord aanvragen.
jjohnism

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké, ga ik proberen.
Matthijs199

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoezo geeft de app aan dat het niet mogelijk is te upgraden omdat ik in nl zit
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Matthijs199

Dat is ook een vraag die je het beste bij Napster kunt neerleggen. 😉 Wij kunnen namelijk niet helpen met technische problemen met de Napster app aangezien deze niet door ons is ontwikkeld.
Matthijs199

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel zal et daar is proberen
Melis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement laten verlengen ongeveer 3 weken geleden en heb nog steeds geen Napster code ontvangen. Ik heb een Vodafone Red abonnement. Ook heb ik op http://offers.vodafone.com/nl ingelogd en daar staat alleen TV Anywhere..
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om morgen hierover contact op te nemen met de klantenservice
De afdeling smartphone crew (afdeling waarbij je hoort te zijn betreft napster) dient een case aan te maken voor je zodat dit opgelost kan worden voor je.
Jo241

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met gratis Napster. Leuk dacht ik...

NIET dus.. Krijg steeds de melding dat ik moet upgraden. Dan doe ik dat...
krijg ik de melding:
account aangemaakt
This subscription is not available in Youri country. Your detected country is: nl

wat moet ik hiermee?
Kan iemand mij helpen??

Anonymous
Niet van toepassing
Je had moeten wachten totdat je een uitnodiging kreeg vanuit Vodafone via een sms met de link: https://offers.vodafone.com/nl

Daar dien je de stappen te volgen om vervolgens een account aan te maken bij napster.
Haastige spoed......
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice afdeling smartphone crew. Zij dienen een case aan te maken voor de technische dienst
jjohnism

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij vraagt om een activeringscode, maar die heb ik geen.
Bij Napster wordt je niet veel wijzer want die werken met een vertaalcomputer en sturen vreemde, niet ter zake doende, antwoorden.
Hoe kom ik aan de activeringscode voor de App op Windows 10 op mijn PC?
Cameleon75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste ,

hoe loisch is dat?

Het klinkt in de advertenties alsof het een eindeloze bundel van muziek is. In plaats daarvan moet je tien euro betalen om je internetbundel op te maken aan muziek zodat je internet bij moet kopen. Lekkere handel Vodafone.

Het is overigens nog steeds een slechte app met schreeuwerig uiterlijk en is onoverzichtelijk. Veel te opdringerig met wat je moet kiezen en erg beperkt in je eigen keuzes. Wat is er mis met goed en simpel?

Anyway, ik kwam hier niet om over deze app te bitchen.

Maar o wee als ik na 6 maand niet automatisch van die rommel af ben! Want afmelden kan weer niet tussen door... raar hoor... raar!
Cameleon75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie schrijven tenslotte erg misleidend 'onbeperkt muziek luisteren'. In de uitleg die volgt wordt NIET vermeld dat het onbeperkte wel ophoudt aan het einde van je internetbundel. Zoals het er staat lijkt het alsof het een abonnement is die los staat van je bundel!

Napster: Onbeperkt muziek, waar je ook bent!


  • Met Napster krijg je onbeperkt toegang tot meer dan 30 miljoen muzieknummers wereldwijd, in elk mogelijk genre!
  • Het is mogelijk om deze nummers online te streamen, maar je kunt ze ook opslaan op je mobiele apparaten, zodat je zelfs van je muziek kunt genieten wanneer je offline bent. Speel zoveel muziek af als je wilt op je computer, mobiel of home audiosysteem.
  • Ook krijg je via de Napster app toegang tot de vele populaire radio stations, zodat je deze niet meer via een aparte app hoeft te openen.
  • Een andere leuke functie is de Track Match. Hoe vaak komt het niet voor dat je ergens een mooi liedje hoort, en dat je niet weet hoe het nummer heet? Track Match vertelt je niet alleen welk nummer je hoort, maar geeft je ook de mogelijkheid om het nummer meteen toe te voegen aan je playlist of je radio list.
  • Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic