blackliq

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na update naar IOS 5 kan ik geen e-mail meer versturen

Hallo,
 
Na de update naar IOS 5 lukt het mij niet meer om e-mail te versturen. ZIjn de instellingen misschien gewijzigd?
Ik gebruk authsmtp.vodafone.nl als uitgaande server. Email ontvangen lukt wel (pop.planet.nl)
Hebben meer mensen hier problemen mee?
 
Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey blackliq,
 
Ok dat is al goed nieuws dat hij wel op het internet gaat, even copy past de volgende handeling (Beetje aangepast door mij):

  • Druk op Instellingen.
  • Druk op Mail, Contacten, Agenda.
  • Druk op uw mail
  • Scroll naar beneden en druk op SMTP
  • authsmtp.vodafone.nl moet als hoofdserver ingesteld staan
  • Druk op authsmtp.vodafone.nl en u krijgt een nieuwe lijst met informatie
  • Host: authsmtp.vodafone.nl, Gebruikersnaam: uw MyV account, Wachtwoord:  uw MyV wachtwoord, Poort: 25, SSL: uit
Hoop dat deze informatie je verder helpt, kom je er nog niet uit dan zou ik even Klantenservice bellen.
 
Met vriendelijk groet
 
RaWolf
 
 
 
 
 
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey blackliq,
 
Het is een bekend probleem (als ik zo na de forum kijk), en wat ik zo ver weet is dat de APN word verwijderd uit het toestel, dus is me vraag aan jouw doet het internet op je toestel? Indien niet dan kun je deze aanpassen op de volgende manier: Instellingen> Algemeen> Netwerk> Mobiele datanetwerk> APN. Als je APN niet weet zou ik de klantenservice even bellen en die kunnen je het doorgeven.
 
Groetjes
 
RaWolf
blackliq
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt RaWolf,
 
Ik kan wel gewoon op internet! Alles werkt verder goed, alleen uitgaande mail niet.
 
Gr.
Blackliq                                                                                                            
 
 
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey blackliq,
 
Ok dat is al goed nieuws dat hij wel op het internet gaat, even copy past de volgende handeling (Beetje aangepast door mij):

  • Druk op Instellingen.
  • Druk op Mail, Contacten, Agenda.
  • Druk op uw mail
  • Scroll naar beneden en druk op SMTP
  • authsmtp.vodafone.nl moet als hoofdserver ingesteld staan
  • Druk op authsmtp.vodafone.nl en u krijgt een nieuwe lijst met informatie
  • Host: authsmtp.vodafone.nl, Gebruikersnaam: uw MyV account, Wachtwoord:  uw MyV wachtwoord, Poort: 25, SSL: uit
Hoop dat deze informatie je verder helpt, kom je er nog niet uit dan zou ik even Klantenservice bellen.
 
Met vriendelijk groet
 
RaWolf
 
 
 
 
 
 
blackliq
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nogmaals bedankt RaWolf.
 
het werkt weer.
De poort stond niet goed. Had hem al eerder op 25 gezet, maar dat werkte neit doordat SSL aan stond. Nu deze uit staat werkt alles weer goed!
 
Blackliq.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic