Kinger7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Na Samsung Galaxy S2 4.1.2 update geen mobiel internet meer (Opgelost)

Hallo,
 
Ik heb afgelopen donderdag de nieuwe update geinstalleerd op mijn S2, en heb sindsdien geen internet meer.
Het kan ook mee te maken hebben dat ik vrijdag hele dag in buiteland ben geweest, hier heb ik mijn "mobiele gegevens" uitgezet en gecheckt of roaming uit stond. Vrijdag avond heb ik vervolgens mobiele gegevens weer ingeschakeld, en roaming nog steeds uitgeschakeld. En toen had ik geen internet.
 
Thuis zit ik op ons draadloos netwerk en ik kan me niet herinneren of ik vrijdag ochtend internet heb gehad.
Ik ga er vanuit dat het met update te maken heeft omdat ik vaker in buitenland ben geweest en heb dit keer niet iets anders gedaan als die keren. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
 
Info:
- Mobiele gegevens staat aan
- Roaming staat uit
- Ik heb al verschillende keren het configuratiebericht opnieuw geinstalleerd (verwijderd en opnieuw er ingezet), en handmatig ingsteld via de verschillende handleidingen op: http://www.vodafone.nl/klantenservice/toestel_en_diensten/toestel_instellen/
- Netwerkmodus = GSM/WCDMA (auto-stand)
- Ik zit op vodafone-nl netwerk
- Wifi werkt wel
- Vrijdag buitenland geweest, maar zo ver bekend alles terug gezet.
 
Ik hoop dat dit genoeg informatie is om mij een snel en goed antwoord te kunnen geven.
 
Edit:
Opgelost, via chat op de vodafone site kwamen ze met het idee: Start hem eens opnieuw op. Dat ik dat nog niet bedacht had.
 
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Kinger7, welkom op het Vodafone forum. Ik lees je post en zie dat het door mijn collega's is opgelost 🙂 Goed om te horen natuurlijk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze gerust. We helpen je graag verder 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic