darkomar99

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na 1 dag 500mb op!!!!!!!!

hallo,
 
Ik keek naar My Vodafone en ik zag dat er 0mb stond, ik dacht dat het een fout was, maar nu blijkt dat ik 600mb in 1 dag heb op gemaakt!!!!
Dat is echt onmogelijk, want ik heb thuis en op school wifi en ik maak er altijd gebruik van. 
Ik heb de eerste 2 maanden door de wifi 150mb verbruikt per maand, dus hoe kan ik nou meer dan 500mb op maken in 1 dag??!?!!?
 
Is dit een fout van vodafone?
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Darkomar99,

Welkom op ons e-forum!

Ik kan me voorstellen dat het schrikken is als je ineens geen databundel meer hebt.
Vooral als je niet weet hoe het kan dat deze MB's verbruikt zijn.
Het zou kunnen dat het signaal van mobiel internet sterker is geweest dan het wifi-signaal. Je toestel schakelt dan automatisch over.
Verder kan het zijn dat er een update heeft plaatsgevonden of dat er ongemerkt een app open is blijven staan.

Dit is een erg persoonlijke vraag, waarvoor meer info nodig is.
Hiervoor is het e-forum niet het geschikte medium.
Om dit goed na te laten kijken kun je je vraag het beste rechtstreeks aan Vodafone stellen via My Vodafone, Twitter, Facebook of een belletje naar onze klantenservice via 1201.
Hung

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,
 
Ik heb helaas precies het zelfde probleem gehad. En niet alleen ik, ook mijn vrienden/kennissen hebben hier last van gehad. HEEL erg vervelend. Helaas kon Vodafone klantenservice hier niets aan doen, zij wisten ook niet de antwoord erop. Ook vodafone winkel wist niet waar het probleem vandaan kwam. Ik heb hierdoor een te hoge rekening voor de kosten die ik zelf NIET heb gemaakt. 
Ik heb nog bewust naar mijn applicaties gekeken om ze juist te sluiten. En zelfs hierdoor kreeg ik nog teveel gebruik van mijn mb die ik niet zelf aan het gebruiken was. 
Ook op de raarste tijden wanneer ik lig te slapen gaan al mijn mb op. 
 
Vreemd. 

Weet jij misschien hier de oplossing voor? Ik heb een te hoge rekening wat niet door mij komt. Misschien een storing?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Wat voor telefoon gebruk je, bij android 4.0 ken je je dataverbruik zien
gemschoen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of gebruik de app "Data Manager", daarmee kun je per dag/maand het verbruik per app/toepassing achteraf bekijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic