Amino

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

NETWERK LELYSTAD e.o.

Een week of 4 geleden plotseling veel slechtere ontvangst thuis. Na wat gesprekken en discussies met KL.service gratis een Femtocel (normaal €85,-) gekregen. Dat werkt in huis goed. Nu kom ik erachter dat er meer aan de hand is in mijn woonplaats Lelystad en omgeving. Vorige week in/bij de Praxis in Palazzo en gisteren in het natuurpark totaal geen ontvangst. Ik kwam een goede kennis tegen die net een nieuw Vodafoneabonnement had met een Sony Z2 of 3 die tot zijn verbazing zag dat hij ook totaal niks had. Het ligt dus niet aan mijn GSM. Als hartpatiënt kan ik deze onzekerheid die nu al weken duurt niet accepteren en zal het contract moeten beëindigen als er niet heel snel iets verandert.gr.Amino
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Amino
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het was niet verbeterd door het oplossen van een storing want daarna had ik nog steeds op dezelfde plek(ken) geen of slechte ontvangst. De volgende dag naar de Vodafone winkel in Lelystad gegaan waar een behulpzame jonge dame een nieuwe simkaart in mijn telefoon deed. Hierna leek het beter te gaan. Toch tijdens een fietstocht van 18,5 km in de omgeving van Lelystad (met 21 foto's ondersteund, soms vreemde) verschillen gemerkt tussen de ene plek en een andere. Wat ook opviel was de trage reactie van 0 naar 1, of van 1 naar 2 || ontvangst streepjes. Ook vreemd was de soms zeer goede |||| 4 onderaan de Knardijk terwijl er bovenop maar | of (na een 10tal sec.) || streepjes te zien was. Op een andere plek op dezelfde dijk was het precies andersom.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Amino,

Er is gisteren een verstoring geweest. Deze is nu opgelost. Kijk voor meer informatie in dit topic.

Heb je toch nog problemen met bellen, sms'en of internetten? Volg dan de stappen in onze netwerkgids.

Houd er ook rekening mee dat bij het bellen naar het alarmnummer je telefoon zal zoeken naar het beste netwerk, dus ook dat van andere aanbieders.
Amino
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het was niet verbeterd door het oplossen van een storing want daarna had ik nog steeds op dezelfde plek(ken) geen of slechte ontvangst. De volgende dag naar de Vodafone winkel in Lelystad gegaan waar een behulpzame jonge dame een nieuwe simkaart in mijn telefoon deed. Hierna leek het beter te gaan. Toch tijdens een fietstocht van 18,5 km in de omgeving van Lelystad (met 21 foto's ondersteund, soms vreemde) verschillen gemerkt tussen de ene plek en een andere. Wat ook opviel was de trage reactie van 0 naar 1, of van 1 naar 2 || ontvangst streepjes. Ook vreemd was de soms zeer goede |||| 4 onderaan de Knardijk terwijl er bovenop maar | of (na een 10tal sec.) || streepjes te zien was. Op een andere plek op dezelfde dijk was het precies andersom.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Amino,

Goed om te horen dat de nieuwe simkaart je bereik verbeterd heeft! Op het moment dat jij je in een natuurgebied bevindt, kan het zijn dat de dekking daar minder is. Dit komt omdat het vaak moeilijker is hier een mast te plaatsen, of omdat bomen de signaal tegen houden. Wist je dat een boom het object is dat het meeste signaal tegen houdt? Wellicht kun je van de locaties waar je het gecon troleert de postcode opzoeken. Aan de hand van de postcodes kun je de dekkingskaart controleren. We blijven het netwerk in ieder geval altijd verbeteren!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic