dinger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Myvodafone app

Hoi
Ik kan niet inloggen of registreren op de Vodafone app. Elke keer staat er dat ik het later nog eens moet proberen. Heb een zakelijk RED abbo. Kon de eerste maand wel inloggen en toen ineens niet meer. Klantenservice gebeld en die zeiden opnieuw registreren. Dat gaat dan helaas weer niet. HELP!!!
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey dinger,

Op welke manier probeer je in te loggen op de app? Want voor zakelijk heb je de gebruikersnaam nodig die je bij registratie aangemaakt hebt. Hiervoor is in de app ook een optie. Met 06 nummer inloggen werkt niet.

Anders even proberen of updaten van de app helpt of hem even verwijderen, opnieuw opstarten en dan weer downloaden.
dinger
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gedaan wat je voorstelde. Dat werkte niet.

Ik open de app.
Click zakelijk.
Registreren
Verstuur.
Dan krijg ik tijdelijk wachtwoord.
Vul alles in.
Dan krijg ik de volgende melding

Sorry er is iet mis gegaan probeer het later opnieuw. (2)

En dat al 6 weken zo.
Dat alles op een iPhone 4 trouwens.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Jammer dat het nog steeds niet werkt. Ik raad je aan hierover nogmaals even contact op te nemen met onze klantenservice of collega's van Facebook of Twitter. Dan kunnen we het proberen op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic