Als ik op mijn telefoon de my vodafone app probeer te openen, dan opent hij niet. Ik heb al geprobeerd om de app opnieuw te downloaden maar ook daarna opent hij niet. Herkent iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Richard BHN
Welkom op de Vodafone Community.
Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Is dit toevallig na de laatste update i.c.m iOS? Zo ja, dan kan ik je vertellen dat hier meerdere meldingen over zijn binnengekomen en het probleem bij ons is aangemeld. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Hi @Richard BHN
Welkom op de Vodafone Community.
Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Is dit toevallig na de laatste update i.c.m iOS? Zo ja, dan kan ik je vertellen dat hier meerdere meldingen over zijn binnengekomen en het probleem bij ons is aangemeld. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Zo, jij komt opeens in huis vallen
Maar dat is zeker een terechte vraag, jammer dat er zoveel mensen last van hebben. Denk dat er een bug in de nieuwe versie zit. Snel oplossen maar
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.