Andreas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone zakelijk - geen online rekening

Beste Support,
In My Vodafone Zakelijk kan ik niet meer mijn facturen zien of downloaden en printen.

https://zakelijk.vodafone.nl/zakelijk/My_Vodafone_Zakelijk/onlinerekening/

Dit werkte voorheen, de laatste keer was in januarie. Nu moet ik de rekening afdrukken voor Q1 van dit jaar.

Groeten,
Andreas
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Andreas, allereerst welkom op het forum! Vreemd dat je je facturen niet meer kunt inzien. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze collega's van de telefonische klantenservice of via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze dit voor je nakijken en ongetwijfeld ook oplossen.
Andreas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is het toegevoegde waarde van deze forum!?
Ik had een snelle antwoord nodig zodat ik verder kon met mijn boekhouding.
Inmiddels werkt het weer en ik kon mijn rekeningen downloaden. Jullie zullen het nooit toegeven dat jullie hadden een fout op de website. Ik had een screenshot moeten toevoegen als bewijs.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Andreas,

Fijn dat het nu weer werkt! Neem eens een kijkje in de boards op ons Forum om de toegevoegde waarde te kunnen zien ;). Er worden namelijk veel problemen opgelost door klanten onderling. Voor vragen waarbij we je gegevens nodig hebben, zoals in dit geval kunnen we je helaas niet helpen via het Forum. Voor een snel antwoord kun je ons het beste benaderen via 1201, Facebook of Twitter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic