nikaschatorje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone werkt niet meer

Sinds je moet inloggen met een e-mailadres ipv met je nummer, kan ik niet meer op mijn vodafone.

Als ik inlog met mijn emailadres, kom ik in het scherm waarin staat:
Log je nog niet in met een e-mailadres?
Maak dan hier een nieuwe inlog aan. Deze vervangt het mobiele nummer waar je tot nu toe mee inlogde. Het wachtwoord dat je had ingesteld, blijft hetzelfde.
Maak een nieuwe login aan
Log je al in met een e-mailadres?
Heb je al een My Vodafone account, waarbij je inlogt met je e-mailadres? Voeg dan je andere abonnement(en) aan dat account toe. Zo heb je al je abonnementen op één plek bij elkaar. Handig!
Je account uitbreiden

Als ik op het eerste klik, staat er dat ik me al in log met een e-maildres, dus dat dit niet kan.
Als ik op het tweede klik, word ik weer opnieuw naar de inlogpagina verwezen en kom ik weer opnieuw op bovenstaand scherm.

Kan iemand me helpen? Ik zou graag mijn tegoed & verbruik willen inzien en dat kan nu niet meer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Welkom op ons forum, @nikaschatorje
Je kunt eens proberen of het helpt als je een andere browser gebruikt en/of je tijdelijke internetbestanden verwijderd.
Helpt dat niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen, bijvoorbeeld door je My Vodafone account te resetten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Welkom op ons forum, @nikaschatorje
Je kunt eens proberen of het helpt als je een andere browser gebruikt en/of je tijdelijke internetbestanden verwijderd.
Helpt dat niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen, bijvoorbeeld door je My Vodafone account te resetten.
LonnekevH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik wilde net mijn belverbruik nakijken, waarbij ik werd verplicht om een e-mailadres in te stellen om in te loggen i.p.v. met 06 nummer (deed ik hiervoor altijd). Na deze gegevens te hebben ingevuld en bevestigd blijft de website steeds opnieuw oneindig laden op het moment dat ik met mijn e-mailadres probeer in te loggen bij My vodafone. Ik wil graag mijn verbruik bekijken, kan iemand me helpen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi LonnekevH,

Heb je al eens op de website gekeken? Helpt het als je deze stappen doorloopt? Als dit niet werkt kijk dan ook even in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic