Sinds je moet inloggen met een e-mailadres ipv met je nummer, kan ik niet meer op mijn vodafone.
Als ik inlog met mijn emailadres, kom ik in het scherm waarin staat:
Log je nog niet in met een e-mailadres?
Maak dan hier een nieuwe inlog aan. Deze vervangt het mobiele nummer waar je tot nu toe mee inlogde. Het wachtwoord dat je had ingesteld, blijft hetzelfde.
Maak een nieuwe login aanLog je al in met een e-mailadres?
Heb je al een My Vodafone account, waarbij je inlogt met je e-mailadres? Voeg dan je andere abonnement(en) aan dat account toe. Zo heb je al je abonnementen op één plek bij elkaar. Handig!
Je account uitbreidenAls ik op het eerste klik, staat er dat ik me al in log met een e-maildres, dus dat dit niet kan.
Als ik op het tweede klik, word ik weer opnieuw naar de inlogpagina verwezen en kom ik weer opnieuw op bovenstaand scherm.
Kan iemand me helpen? Ik zou graag mijn tegoed & verbruik willen inzien en dat kan nu niet meer.