Als je een zakelijke klant bent, moet je inloggen via
My Vodafone Zakelijk hier kun je komen door naar de website van Vodafone te gaan, boven in het scherm op 'Ga naar zakelijk' te klikken en vervolgens te klikken op inloggen.
Zakelijke klanten hebben n.l. een eigen login. Hiervoor dien je jezelf éénmalig aan te melden bij My Vodafone.
Werkt het nog niet? Kun je het beste contact opnemen met Vodafone Zakelijk klantenservice deze kunnen dan wellicht meer inhoudelijk reageren op je login, login details etc.
Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.