In de app kan ik na toevoegen van een prepaid nummer niet meer inloggen. Krijg de melding van rollen niet beschikbaar. Kunnen jullie dit resetten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @matthijs2211, goedemorgen en welkom hier!
Na het toevoegen van een nieuw account in My Vodafone kan het tot 24 uur duren voordat deze gegevens volledig zijn ingeladen. Als ik nu met je meekijk in My Vodafone dan zie ik dat de foutmelding is verdwenen en het prepaid account volledig toegankelijk is.
Na het toevoegen van een nieuw contract in My Vodafone kan het soms 24 uur duren voordat deze volledig is ingeladen. Kun je beide abonnementen nu inzien in My Vodafone en is de foutmelding verdwenen? Zo niet, dan kan iemand van Vodafone je vanaf maandag weer helpen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, of ga langs een winkel van Vodafone. Deze kunnen dit direct voor je oplossen.
Hi @matthijs2211, goedemorgen en welkom hier!
Na het toevoegen van een nieuw account in My Vodafone kan het tot 24 uur duren voordat deze gegevens volledig zijn ingeladen. Als ik nu met je meekijk in My Vodafone dan zie ik dat de foutmelding is verdwenen en het prepaid account volledig toegankelijk is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.