hallo,
ik heb deze week een rekening gekregen waar ik toch erg van schrok. Ik ben over gestapt naar een red abonnement omdat ik veel belde en weinig internet verbruik had.
Dit abonnement is best duur, maar dat had ik er wel voor over om te kunnen bellen zonder op te hoeven letten.
Maar nu ga ik nog vaak erg ver over mijn bundel heen. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en krijg op een wel erg dennegreerende toon te horen dat kosten inderdaad erg hoog worden als ik naar een 0035 nummer bel.
Hierop dus gevraagd waar dan dat netnummer van zou zijn, wat dus Portugal zou zijn. Maar ik ken niemand in Portugal.
Dit heb ik geprobeerd duidelijk te maken, maar werd uit gelachen en zou wel per ongelijk gebeld hebben. Nou sorry, meneer de klantenservice, maar ik bel geen kwartier lang naar Portugal per ongelijk. En al zeker niet twee nummers achter elkaar op twee verschillende dagen in de ene en een dag in de andere maand, met vier maanden ertussenin.
Dit nummer blokkeren is schijnbaar niet mogelijk, aantonen dat ik dit nummer echt niet gebeld heb is niet mogelijk voor mij en omdat ik een iphone heb is het ook niet mogelijk dat ik een virus in mijn telefoon zou hebben.
ik zit nu nog een jaar vast aan dit abonnement en kan dus eigenlijk niets doen om te voorkomen dat ik extra kosten moet betalen voor diensten die ik helemaal niet gebruikt heb.
Ik vind het werkelijkwaar schandalig als ik zie hoeveel ik zakelijk en prive geinvesteerd heb in mijn abonementen bij vodafone dat er dan zo weinig terug gedaan kan worden op het moment dat ik in zo een vervelende kwestie terecht ben gekomen.
Altijd heb ik mijn, toch best aanzienlijk hoge rekeningen, netjes en op tijd betaald. Ook toen ik werkloos zonder uitkering heb gezeten. En dan wordt je daar zo voor bedankt.
Echt een mensonterende werkwijze is dit.