Aeslynn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multisim niet geleverd

Hallo,

Ik heb een nieuw abonnement met multi simkaart. Op 21 november is mij bevestigd dat de multisim binnen 2 werkdagen zou worden geleverd. Enkele weken en telefoontjes (van mijn kant) later, is de kaart nog steeds niet geleverd.
Graag wil ik zo spoedig mogelijk de kaart in huis hebben.

Vriendelijke groet, ....
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Aeslynn

Dit Vodafone Forum is niet geschikt en niet bedoeld om individuele klachten af te handelen.
Zowel de Moderators, als onafhankelijke Forum-leden hebben geen inzicht in jouw klantgegevens.
En wij kunnen en zullen jou ook niet verder helpen.

De enige manier om alsnog je sim-kaart(-en) geleverd te krijgen is om contact op te nemen met Vodafone via de telefonische klanten-service. Of via FaceBook of via Twitter. Houd in alle gevallen je ordernummer en je klantnummer onder handbereik.

Weblink: https://www.vodafone.nl/support/

Dit Vodafone Forum is een Community waar we van algemene, veel-voorkomende zaken kunnen leren.
Niet voor individuele klachten, waarvoor klant-gegevens nodig zijn.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic